work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • Rəsmi işçilər
  • Frilans işçilər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşci elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInInstagramWhatsAppFacebook
  • Əsas səhifə
  • Bloqlar
  • SEO nədir?

17 Apr 2025 | Marketinq

SEO nədir?

0
166 baxış
5
SEO nədir?

SEO – Search Engine Optimization (Axtarış Mühərriki Optimizasiyası) deməkdir. Sadə dillə desək, veb saytının Google kimi axtarış sistemlərində daha görünən olması üçün edilən texniki və məzmun yönümlü işlərin bütünüdür.

SEO nə üçün lazımdır?

İnternetdə bir istifadəçi axtarışda “ən son vakansiyalar” kimi bir söz yazanda, Google ona uyğun nəticələri verir və sıralayır.  Sizə görünən nəticələr də SEO edilmiş saytların səhifələri olacaq.  Ən üstdə olan nəticələr Google tərəfindən verilən tələbləri düzgün yerinə yetirmiş və ona görə üst sırada çıxması üçün dəyərləndirilmiş saytlar olacaq.  Bu isə özlüyündə sayta çox trafik və müştəri gətirmək üçün əs\as vasitədir. Yəni düzgün SEO = çox müştəri. 


SEO-nun növləri:

1. On-Page SEO (Sayt Daxili SEO)

  • Başlıqların (title), meta açıqlamaların düzgün yazılması
  • Açar sözlərin (keywords) düzgün istifadəsi
  • Mobil uyğunluq, səhifə sürəti
  • Alt başlıqlar (H1, H2), şəkil optimizasiyası (ALT tag) və s

2. Off-Page SEO (Sayt Xarici SEO)

  • Backlinklər (başqa saytlardan sənin sayta keçidlər)
  • Sosial media siqnalları
  • Domain etibarlılığı və brend reputasiyası

3. Technical SEO (Texniki SEO)

  • Sayt xəritəsi (XML sitemap)
  • URL strukturu
  • Redirectlər, 404 səhifələrin idarəsi
  • Saytın sürətli yüklənməsi və indeksləmə və s

SEO nə üçün vacibdir?

SEO bir saytınız varsa olmazsa olmazlardandır.  Çünki bu saytın  sizin məhsula uyğun axtarışlarda görünməsi, insanlara öz şirkətinizi tanıtmaq üçün ən lazımlı vasitədir.  Bundan başqa reklamsız olaraq saytına keçidləri artıraraq müştəri cəlb etməyin ən etibarlı yoludur.  SEO həm də uzunmüddətli, sabit və etibarlı rəqəmsal investisiyadır. Saytına bir dəfə düzgün SEO tətbiq etsən, illərlə yaxşı nəticə verə bilər.

Statistikalar

İnsanların 90%-i yalnız ilk səhifədəki nəticələrə baxır. Saytın ilk səhifəyə çıxması, klik və istifadəçi sayını çoxaldır.

SEO sizə qazandırdıqları nələrdir?

  • Pulsuz trafik gətirir
  • Məhsul və xidmət satışını artırır
  • Brendi tanıdır
  • Rəqiblərə qarşı üstünlük verir
  • İnsanların nə axtardığını öyrənməyə kömək olur. 

Bəzən müştərilərinizin kim olduğunu belə sizə öyrədə bilir.  Düzgün edilmiş proseslərin sonunda sayta daxil olan müştərilərin əslində nə axtardıqlarını hansı məhsulunuzun onlar üçün daha faydalı olduqlarını da öyrənmiş olursunuz.  

Nümunə: İllər əvvəl oyuncaq  sektorunda qurduğumuz oyuncaq.net saytını axtarışlardan gələn nəticələr ilə analiz edərək müştərilərin axtarışına görə saytı tənzimləyib satışları artırmışdıq.  İnsanlar artıq uşaqlarına lazım olan oyuncaqları yaş qrupuna, məhsulun çeşidinə, materialına, hansı ölkədən olmasına uyğun olaraq axtarırdısa ona uyğun səhifələrlə birbaşa lazım olan məhsula yönləndirib onların yormur və birbaşa satış edə bilirdik.  Məsələn: 2 yaşlı uşaq üçün yumuşaq oyuncaqlar. 

SEO-da açar söz nədir?

SEO ilə məşğul olanların ən çox istifadə etdiyi açar söz nədir?  Bu sizin müştərilərinizin axtardığı sözlərə deyilir.  Sizin məhsulunuz oyuncaqdırsa, müştəriniz üçün əsas sözlər bunlardır “Oyuncaqlar”, “qız oyuncaqları”? “Oglan oyuncaqlari”, “Leqolar”, “oyuncaq masinlar” və s.  Yəni bütün axtarılan sözlər termin olaraq açar sözlər adlandırılır. Biz SEO prosesinə başlayarkən əsasən də bu sözləri təyin edərək və nə qədər ay ərzində axtarıldıqlarını təyin edərək başlamalıyıq.  

Saytınızı qurarkən bu açar sözlərə uyğun olaraq da menyu strukturu, bloqlar, filterlər hətta ən çox axtarılan və tələblərə görə bannerləri də buna uyğun təyin etmək lazım olur. Çünki bu sizin müştərinizin axtardıqlarıdır və SEO prosesi bu axtarışlara cavab verərək müştərinizi saytınıza cəlb etməkdir.  

Bəs açar söz necə axtarılır?

Açar sözləri təyin etmək üçün “keyword researcher” alətlər mövcuddur ki, onlar həmin açar sözlərin nə qədər axtarıldığını və hansı açar sözlərin sizə aid olduğunu təyin edir. Semrush, Ahrefs bu kimi alətlərə nümunədir. Bunlar hər biri ödənişli alətlərdir və bunların pulsuz olan alternativləri mövcuddur amma limitli sayda sözlərə baxa biləcəksiniz. 

Dostunla paylaş:

Vüqar Bünyatzadə
Vüqar Bünyatzadə

Təcrübələrini və öyrəndiklərini sizinlə bölüşən rəqəmsal marketinq mütəxəssisi

Yazarın digər bloqları

Backlink nədir? SEO üçün Əhəmiyyəti və İstifadəsi

18 Apr 2025

Dostunla paylaş:

Digər bloqlar

Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing4 gün əvvəl

SEO-nun yerini AEO alır!

4 gün əvvəl
630 baxış
2
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması5 gün əvvəl

Qrafik dizayner nədir?

5 gün əvvəl
66 baxış
11
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması1 həftə əvvəl

Mentor nədir? - Ən yaxşı mentorlar

1 həftə əvvəl
80 baxış
11
0 bəyənmə
Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing1 həftə əvvəl

Şirkətinizi inkişaf etdirəcək 4 marketinq strategiyası

1 həftə əvvəl
134 baxış
3
0 bəyənmə
Şükür Hüseynli
Şükür Hüseynli

🚀 AI Automation Specialist | Web Developer | Helping Local Businesses Save Time & Scale Faster with AI2 həftə əvvəl

🚨 Still processing job applications manually?

2 həftə əvvəl
112 baxış
1
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması2 həftə əvvəl

İş elanları saytları hansılardır? Ən populyar olanlar

2 həftə əvvəl
266 baxış
9
0 bəyənmə
Bütün bloqlara keç