17 Apr 2025 | Marketinq
SEO – Search Engine Optimization (Axtarış Mühərriki Optimizasiyası) deməkdir. Sadə dillə desək, veb saytının Google kimi axtarış sistemlərində daha görünən olması üçün edilən texniki və məzmun yönümlü işlərin bütünüdür.
İnternetdə bir istifadəçi axtarışda “ən son vakansiyalar” kimi bir söz yazanda, Google ona uyğun nəticələri verir və sıralayır. Sizə görünən nəticələr də SEO edilmiş saytların səhifələri olacaq. Ən üstdə olan nəticələr Google tərəfindən verilən tələbləri düzgün yerinə yetirmiş və ona görə üst sırada çıxması üçün dəyərləndirilmiş saytlar olacaq. Bu isə özlüyündə sayta çox trafik və müştəri gətirmək üçün əs\as vasitədir. Yəni düzgün SEO = çox müştəri.
SEO bir saytınız varsa olmazsa olmazlardandır. Çünki bu saytın sizin məhsula uyğun axtarışlarda görünməsi, insanlara öz şirkətinizi tanıtmaq üçün ən lazımlı vasitədir. Bundan başqa reklamsız olaraq saytına keçidləri artıraraq müştəri cəlb etməyin ən etibarlı yoludur. SEO həm də uzunmüddətli, sabit və etibarlı rəqəmsal investisiyadır. Saytına bir dəfə düzgün SEO tətbiq etsən, illərlə yaxşı nəticə verə bilər.
Statistikalar
İnsanların 90%-i yalnız ilk səhifədəki nəticələrə baxır. Saytın ilk səhifəyə çıxması, klik və istifadəçi sayını çoxaldır.
SEO sizə qazandırdıqları nələrdir?
Bəzən müştərilərinizin kim olduğunu belə sizə öyrədə bilir. Düzgün edilmiş proseslərin sonunda sayta daxil olan müştərilərin əslində nə axtardıqlarını hansı məhsulunuzun onlar üçün daha faydalı olduqlarını da öyrənmiş olursunuz.
Nümunə: İllər əvvəl oyuncaq sektorunda qurduğumuz oyuncaq.net saytını axtarışlardan gələn nəticələr ilə analiz edərək müştərilərin axtarışına görə saytı tənzimləyib satışları artırmışdıq. İnsanlar artıq uşaqlarına lazım olan oyuncaqları yaş qrupuna, məhsulun çeşidinə, materialına, hansı ölkədən olmasına uyğun olaraq axtarırdısa ona uyğun səhifələrlə birbaşa lazım olan məhsula yönləndirib onların yormur və birbaşa satış edə bilirdik. Məsələn: 2 yaşlı uşaq üçün yumuşaq oyuncaqlar.
SEO-da açar söz nədir?
SEO ilə məşğul olanların ən çox istifadə etdiyi açar söz nədir? Bu sizin müştərilərinizin axtardığı sözlərə deyilir. Sizin məhsulunuz oyuncaqdırsa, müştəriniz üçün əsas sözlər bunlardır “Oyuncaqlar”, “qız oyuncaqları”? “Oglan oyuncaqlari”, “Leqolar”, “oyuncaq masinlar” və s. Yəni bütün axtarılan sözlər termin olaraq açar sözlər adlandırılır. Biz SEO prosesinə başlayarkən əsasən də bu sözləri təyin edərək və nə qədər ay ərzində axtarıldıqlarını təyin edərək başlamalıyıq.
Saytınızı qurarkən bu açar sözlərə uyğun olaraq da menyu strukturu, bloqlar, filterlər hətta ən çox axtarılan və tələblərə görə bannerləri də buna uyğun təyin etmək lazım olur. Çünki bu sizin müştərinizin axtardıqlarıdır və SEO prosesi bu axtarışlara cavab verərək müştərinizi saytınıza cəlb etməkdir.
Bəs açar söz necə axtarılır?
Açar sözləri təyin etmək üçün “keyword researcher” alətlər mövcuddur ki, onlar həmin açar sözlərin nə qədər axtarıldığını və hansı açar sözlərin sizə aid olduğunu təyin edir. Semrush, Ahrefs bu kimi alətlərə nümunədir. Bunlar hər biri ödənişli alətlərdir və bunların pulsuz olan alternativləri mövcuddur amma limitli sayda sözlərə baxa biləcəksiniz.
Head of Marketing4 gün əvvəl
Karyera və inkişaf platforması5 gün əvvəl
Karyera və inkişaf platforması1 həftə əvvəl
Head of Marketing1 həftə əvvəl
🚀 AI Automation Specialist | Web Developer | Helping Local Businesses Save Time & Scale Faster with AI2 həftə əvvəl
Karyera və inkişaf platforması2 həftə əvvəl