work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
Menu
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • Rəsmi işçilər
  • Frilans işçilər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Bloqlar
  • Rəqəmsal marketinq öyrənmək üçün əsas mənbələr!

29 İyun 2025 | Marketinq

Rəqəmsal marketinq öyrənmək üçün əsas mənbələr!

0
33 baxış
5
Rəqəmsal marketinq öyrənmək üçün əsas mənbələr!

Bu yazımda mənə çox verilən sualları bir araya toplamaq və qarşıma çıxdıqca daim yeniləyəcəyim mənbələri toplamaq qərarına gəldim. 

Rəqəmsal marketinq üçün ən faydalı mənbələr hansılardır?

Bunun üçün əsas rəqəmsal marketinq daxilindəki növlərinə uyğun və başlanğıc üçün olan mənbələri sizlərlə bölüşürəm. Əsasən də özüm öyrəndillərimi xüsusi qeyd edəcəm.  Bunu xüsusiylə təcürbə proqramında olan şəxslər üçün istifadə edirdik agentlikdə və onlar öyrənib nəticə ala bilirdilər. 

 SEO öyrənmək üçün mənbələr

  • MOZ Academy - ən sevdiyim və həqiqətən çox köməyi dəyən bir mənbədir. Ödənişlidir amma pulsuz olaraq bu linkdən götürə bilərsiniz.
  • Mangools -  Yeni başlayanlar üçündür terminləri və s daha rahat izah edir. 
  • Backlinko.com - SEO məlumatları mənbəsi
  • Searchenginejournal.com - SEO məlumatları mənbəsi
  • Searchengineland.com -  SEO məlumatları mənbəsi
  • Google-un özünün yazdıqları - link
  • Data structure qurmaq üçün mənbə 
  • Search Console errorlarını anlamaq üçün mənbə 
 

Google ads öyrənmək üçün mənbələr

  • Başlanğıc üçün google rəsmi sertifikatlarını belə verən “Skillshop”  hissəsindəki hər sahəsinə uyğun mövzuları oxumaq lazımdır.
  • Surfside PPC -  Youtube kanalında çox faydalı google ads playlisti var və özümdə çox şeyi oradan öyrənmişəm.
  • Kamal Allazov (Azərbaycanca) - yerlimizin əzziyyət çəkib, vaxt ayırıb yaratdığı ödənişsiz materiallardır. Mütləq izləməlisiniz.
  • Jihn Crestani -  bu mənbəni məndən başqa çətin tapasınız. Unlisted olub çünki, adam artıq çox cool fırlanır. Bunun videoları ilə başlamışsam deyə link məndə qalıb ))

Meta ads üçün mənbələr

  • Meta Blueprint - bu mənbə Metanın özünün rəsmi sertifikat və məlumatlandırma mənbəsidir.
  • Ben Heath - biraz uzun danışır amma maraqlı strategiya və özəlliklər bölüşür.
  • Coursera -  Bu kurs  sizin üçün maraqlı olacaq ödənişlədir və sonda Meta imtahana giriş pulsuz olur.
  • Ozan Tarık Çepni -  bəzi videoları çox faydalıdır. 

Linkedin ads üçün mənbələr

Linkedinin öz mənbəsi və leraning hissəsindəki videolar sizə dəstək ola bilər.  Mən daha çox qurcalayıb öyrənmişəm ))

Mail marketinq

  • Reallygoodemails.com -  maraqlı şablonları özündə birləşdirir. Lazımınız olacaq 😉

Tətbiq marketinqi üçün mənbələr

Bu mənbələrdə əsasən öz məhsulları haqqında nümunələrlə öyrədilir amma çox şey öyrənmiş olacaqsınız.  Bizim sahə üçün hazırda ən lazımlı və öyrənilməsi lazım olan bir sahədir. 

  • App radar academy -  yeni başlayanlar üçün çox idealdır və sertifikat almaq olur.
  • Mobile Action academy -  hətta videolar belə mövccudur ki siz baxıb öyrənə biləsiniz.

Süni intellek üçün mənbələr

  • Yapaay Zeka Çağı Yekleniyor - Suni intellekt haqqında maraqlı bioqrafik məlumatlar verir
  • Ozan Siyah -  artıq tanımış olarsınız maraqlı alətləri analiz edib paylaşır. 

 

Video Marketinq üçün mənbələr

Türk youtuberlər bu işi daha yaxşı öyrədir.  Xaricilər dəndə bir çox maraqlı nümunələr mövcuddur əsasən pul qazanmaq üçün strategiyaları bölüşürlər. 

  • Onur Naci Ozturkler -  Video hazırlanması və daha çox baxış üçün tövsiyyələr verir.
  • Fazıl İşler -  qlobalda uğur qazanan youtuberlərin analizini edib paylaşır və ideyalar dolu bir kanaldır. 

Ödənişli (biraz bahalı amma faydalı mənbələr)

  • CXL -  möhtəşəm rəqəmsalla bağlı bacarıqlı adamların hər mövzuda məlumatları birləşdirən platforma.
  • Analytics Mania -  Pulsuz youtube kanalında məlumatları da var, amma maraqlı və geniş materiallarla dərslikləri də.
  • Measureschool - karyeramda xüsusi qatqısı olan bir kanaldır.  Tag manager və Google analytika ilə bağlı əvvəl çox məlumatı pulsuz paylaşsa da, indi ödənişlidir. Amma kanalında maraqlı məlumatlarda var. 

Digər maraqlı mənbələr. 

  • Social media examiner - maraqlı məlumatlar paylaşılır sosial media ilə bağlı
  • Orbit media studio -  artıq paylaşırlar amma çox şey öyrətdilər.
  • ThinkwithGoogle  -  adı özünü izah edir.  Maraqlı strategiyalar öyrənə bilərsiniz. 

 

Maraqlı məqalələr

  • 100+ SEO faktoru 

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
Vüqar Bünyatzadə
Vüqar Bünyatzadə

Təcrübələrini və öyrəndiklərini sizinlə bölüşən rəqəmsal marketinq mütəxəssisi

Yazarın digər bloqları

Backlink nədir? SEO üçün Əhəmiyyəti və İstifadəsi

18 Apr 2025

SEO nədir?

17 Apr 2025

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram

Digər bloqlar

Vüqar Bünyatzadə
Vüqar Bünyatzadə

Təcrübələrini və öyrəndiklərini sizinlə bölüşən rəqəmsal marketinq mütəxəssisi1 gün əvvəl

Rəqəmsal marketinq öyrənmək üçün əsas mənbələr!

1 gün əvvəl
33 baxış
5
0 bəyənmə
Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing5 gün əvvəl

Sadə dildə Agile vs Waterfall

5 gün əvvəl
82 baxış
1
0 bəyənmə
Bahar Qaraxanova
Bahar Qaraxanova

Founder and Ceo | Accounting Trainer | Head Accountant6 gün əvvəl

Mühasibatlıqda nə zaman əmək haqqı və vəzifə artımı olur?

6 gün əvvəl
97 baxış
3
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması1 həftə əvvəl

Beynəlxalq münasibətləri oxuyanlar harada və necə iş tapa bilər?

1 həftə əvvəl
120 baxış
18
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması1 həftə əvvəl

Merçendayzerlərin mütləq bilməli olduqları! Vəzifələr, Vakansiyalar

1 həftə əvvəl
90 baxış
15
0 bəyənmə
Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing1 həftə əvvəl

Startupda fürsətçilik önəmlidir, ya vizyon?

1 həftə əvvəl
63 baxış
2
0 bəyənmə
Bütün bloqlara keç