work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
Menu
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • Rəsmi işçilər
  • Frilans işçilər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Vakansiyalar
  • Satınalma üzrə aparıcı mütəxəssis

Satınalma üzrə aparıcı mütəxəssis

101 baxış

Təsvir

  • Şirkətin sturuktur bölmələri tərəfindən daxil olan tələblər üzrə tələbnamələrin dəqiqləşdirilməsi;
  • Potensial satınalma gecikmələrinin qarşısının alınması, müəssisənin fəaliyyət cədvəlinə təsirinin azaldılmasına görə vaxtında tədbirlərin görülməsi;
  • İddiaçı şirkətlərin satın alınacaq material və xidmətlərə görə müxtəlif kateqoriyalara ayrılması;
  • Bazarda mövcud olan şirkətlərlə qiymət sorğularının və tender müsabiqələrinin aparılması;
  • Qiymət sorğuları və tender müsabiqələri üzrə sənədləşmə işlərinin aparılması;
  • Daxili və xarici bazarın araşdırılması və lazımi təchizatçı və podratçı bazasının yaradılması və müntəzəm olaraq yenilənməsinə nəzarət edilməsi;
  • PQQ sistemi üzrə tədarükçülərin sənədlərinin yoxlanışının təşkili;
  • Müqavilələrin, xüsusilə alqı, satqı və xidmət müqavilələrinin hazırlanmasında sənədlərin təşkil edilməsi, satınalma şərtləri və qaydalarının müqavilədə öz əksini tapmasına nəzarət edilməsi, həmçinin bağlanmış müqavilələrin idarə olunmasının təmin edilməsi;
  • Dövlət rəsmi qurumları ilə sənədləşmə işlərinin təşkili;
  • Şöbə rəhbərliyinə hesabatların hazırlanması;
  • Rəhbərlik tərəfindən vəzifə öhdəlikləri ilə bağlı verilən digər tapşırıqların icrası.

Tələblər

  • Maliyyə, iqtisadiyyat sahəsi üzrə ali təhsil;
  • Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan, rus, ingilis dillərində ünsiyyət və yazı bacarığı;
  • Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Power Point) və 1C proqramlarını peşəkar istifadə bacarığı;
  • Tender müsabiqələrinin təşkil edilməsi bacarığı;
  • Qiymət sorğularının aparılması bacarığı (RFQ,RFP,RFİ);
  • Xarici satınalmalarda təcrübə mütləqdir;
  • Məsuliyyətlilik və hesabatlılıq; dəqiqlik, təşəbbüskarlıq və çeviklik;
  • Yalnız və komanda ilə effektiv işləmə bacarığı.
  • CİPS sertifikatının olması arzuolunandır.

İmtiyazlar

  • Tibbi sığorta (ailə üzvləri də daxil olmaqla)
  • Korporativ nömrə
  • Təlim dəstəyi
  • Kariyerada yüksəlmə imkanı

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
Agrarco
Agrarco

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:İnzibati
Son müraciət tarixi:2025-07-22
Vəzifə dərəcəsi:Aparıcı mütəxəssis
Elan paylaşılıb:6/13/2025

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram