Çağrı Mərkəzi üzrə mütəxəssis / aparıcı mütəxəssis

30 baxış

Təsvir

  • Müştəri tərəfindən gələn müraciətləri (telefon, elektron poçt və sosial şəbəkələr vasitəsilə) qəbul etmək və sualları cavablandırmaq;
  • Aviaşirkətin təqdim etdiyi məhsul və xidmətlər barədə məlumat vermək və lazımi məsləhətlər təqdim etmək;
  • Aviaşirkətin ən son yenilikləri və kampaniyaları haqqında məlumat vermək;
  • Müştərilərin təklif və iradlarını qəbul edərək, lazımi strukturlara ötürmək və nəticələri barədə müştəriyə məlumat təqdim etmək;
  • Qarşıya çıxan çətinlikləri operativ həll etmək məqsədilə müştərini aidiyyəti strukturlarla və şəxslərlə əlaqələndirmək;
  • Aviadaşımaların bronlaşdırılması və aviabiletlərin rəsmiləşdirilməsi qaydalarını və texnologiyalarını təmin etmək;
  • Gündəlik və aylıq tətbiq olunan hədəfləri yerinə yetirmək.

Tələblər

  • Ali təhsil/bakalavr dərəcəsi;
  • Azərbaycan, Rus və İngilis dillərində sərbəst ünsiyyət qurma bacarığı;
  • Müştəri xidməti və ya çağrı mərkəzi sahəsində ən azı 2 il təcrübə;
  • Güclü ünsiyyət və problem həll etmə bacarıqları;
  • Çoxsaylı tapşırıqları yerinə yetirmək və sürətli iş mühitində işləmək bacarığı;
  • Analitik düşünmə qabiliyyəti və əməliyyatların optimallaşdırılması bacarığı.
  • İş qrafiki: Növbəli;
  • İş yeri-Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu
AZAL
AZAL

Azərbaycan hava yolları

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:İnzibati
Son müraciət tarixi:2025-06-16
Vəzifə dərəcəsi:Mütəxəssis, Aparıcı mütəxəssis
Elan paylaşılıb:6/2/2025

Dostunla paylaş:

Oxşar elanlar

Bütün 1152 vakansiyanı gör