· Effektiv tədarük prosesindən istifadə etmək, habelə mallar və xidmətlər üçün ən rəqabətə davamlı qiymətləri əldə etməklə, otelin xərclərinin minimuma endirilməsini, təmin etmək.
· Satıcıların qiymət təkliflərinə yenidən baxmaq və büdcə imkanları daxilində onlarla müqavilələr bağlamaq.
· Tədarük prosesində ən sərfəli qiymətləri əldə etmək üçün rəqabətə davamlı kommersiya təklifləri əldə etmək və danışıqları inadkarlıqla davam etdirmək.
· Malların otelə çatdırılması və otel çərçivəsində hərəkətinin müvafiq qaydada həyata keçirilməsini təmin etmək məqsədilə daxili nəzarət siyasətləri və prosedurlarını yerinə yetirmək, habelə onların icrasını təmin etmək.
· Bütün sənəd və təkliflərin Siyasət və Prosedur tələblərinə uyğun olaraq səliqəli olduğunu və saxlandığını yoxlayır.
· İnformasiya və ya audit məqsədi ilə istənilən vaxt yoxlamalar üçün bütün qeydləri saxlayır.
· Müntəzəm olaraq zəif satılan/istifadə olan məhsulların siyahı/hesabatlarını təqdir edir.
· Şöbə çərçivəsində tədarük, qəbul, maddi-texniki ehtiyatların idarə edilməsi, buraxılması və təcili buraxılması kimi proseslər ilə bağlı daxili nəzarət siyasətləri və prosedurlarını müəyyən etmək, habelə onların icrasını təmin etmək.
· Təklif/kotirovkaların və təchizatçıların qiymət siyahılarının yenilənməsini və saxlanmasını təmin edir.
· Tullantılar və məhsulların korlanmasını minimuma endirmək üçün inventarların “FİFO” (“ilk daxil olan mal ilk olaraq çıxmalıdır”) prinsipinə əsasən saxlanılması və buraxılmasını təmin etmək.
· Əməliyyat ehtiyaclarını müvafiq qaydada təmin etmək və inventarların dövriyyəsini, eləcə də ərazinin qənaətcil istifadəsini (erqonomikliyi) yüksəltməklə, inventar ehtiyatlarının mümkün qədər minimal olmasını təmin etmək.
· Bütün anbar maddələrinin anbardan verilməsinə qədər fiziki olaraq cavabdehdir.
· Mühasibatlıq şöbəsi ilə hər bir müəyyən edilmiş anbar ərazisi üçün inventar balanslarında məqbul dəyişiklikləri (kənaraçıxmaları) müəyyən etmək.
· Qəbul edilmiş səviyyələrdən fərqli (yuxarı) olan dəyişikliklər haqqında Baş Menecerə xəbər vermək.
· Təchizat şöbəsinin menecer köməkçisi, Mal qəbulu işçisi, Anbaq nəzarətçisi və Xərclər üzrə mühasib ilə əlaqədə olmaq/əməkdaşlıq etmək.
· Otelin gəlir mərkəzlərinin inventar dəyərlərində hər hansı müsbət və ya neqativ dəyişikliklərin bölüşdürülməsini Mühasibatlıq şöbəsi ilə koordinasiya etmək .
· İnventar ehtiyatlarının izafi alışı və ya istehlakı haqqında şöbələrə birbaşa xəbər vermək və belə xərcləri minimuma endirmək üçün məhsulların təchizatı üçün alternativ mənbələr daxil olmaqla, müvafiq tədbirlərin görülməsini tövsiyə etmək.
· Baş Menecer və Maliyyə şöbəsinin Müdirinə hər bir şöbənin inventar və qeyri-inventar materiallarının istehlak xərcləri və nəticələri haqqında xəbər vermək.
· Statistik məlumatlar və xərclər planını təqdim etməklə, bütün proqnoz və biznes planı üzrə fəaliyyətlərə yardım etmək.
· Təchizat şöbəsi üçün biznes planının bir hissəsini təşkil edəcək illik əməliyyat büdcəsini təşkil etmək.
· Təchizat şöbəsinin bütün xərclərinə nəzarət etmək, bunlara nəzarət üçün müvafiq tədbirləri həyata keçirmək və onların icrasını təmin etmək.
· Əməliyyat standartlarının icrasını təmin etməklə, xərcləri minimuma endirmək üçün Təchizat şöbəsində ştat işçilərinin normativ sayı və əmək haqqı xərclərini planlaşdırmaq.
· Müxtəlif şöbə rəhbərlərindən bütün məhsulların və tədarüklərin spesifikasiyalarını əldə etmək və koordinasiya etmək, habelə bazar siyahıları ilə onların sənədlərini aparmaq.
· Baş aşpaz və İaşə şöbəsinin Rəhbəri ilə birgə fəaliyyət göstərərək qida və içki məmulatları üçün tədarük spesifikasiyalarını tərtib etmək.
· Anbarda saxlanılan bütün məmulatlar üçün aşağıda sadalanan kompyuter məlumatlarını tərtib edilməsi və aparılmasına görə cavabdehlik daşımaq.
ü Nominal anbarlar və təkrar sifariş məntəqələri
ü Standart sorğu adları
ü Bazar siyahısı və alış sifarişləri
ü İnventar səviyyələri
· Oteldə fəaliyyət göstərən hər bir şöbənin tələblərə, habelə müəyyən edilmiş standartlara müvafiq olaraq ən sərfəli qiymətlərlə mal və xidmətləri əldə etməsini təmin etmək.
· Təchizat şöbəsində şirkətin bütün siyasətləri, prosedurları və minimal standartlarına riayət edilməsini təmin etmək.
· Etibarlı və daimi təchizatçıları seçmək, habelə gündəlik istehsal edilən məhsullar və içkilər üçün həftəlik qiymətləri əldə etmək.
· Alış üçün ərizə Maliyyə şöbəsinin Müdiri və Baş Menecer tərəfindən təsdiq edildikdən sonra, qeyri-inventar məmulatları üçün bütün sifarişləri vermək. Qeyri-inventar məmulatları üçün bütün sifarişləri müəyyən edilmiş və yoxlanılmış nominal anbarlar və inventar səviyyələrinə əsasən yerləşdirmək.
· Kataloqlar, qiymətlərə dair istinad məlumatlarının kitabxanasını aparmaq və satınalmalar üzrə arxiv sənədlərini qoruyub saxlamaq. Tədarük sorğuları və müvafiq sənədlər ilə birgə təchizatçıların ümumi sənədlərini qoruyub saxlamaq.
· Sənaye, şirkət və otel tərəfindən tələb olunduqda, Təchizat şöbəsində baş verən hər hansı dəyişikliklərə uyğunlaşmaq.
· Şöbə rəhbərliyi səviyyəsində keçirilən və digər şöbədaxili iclaslarda iştirak edərək rəhbərlik və işçiləri bazar tendensiyaları və müxtəlif təchizat proseslərinin statusu ilə tanış etmək.
Bank Respublika
Maaş müzakirəyə əsasən
İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi (IDDA)
Maaş müzakirəyə əsasən
İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi (IDDA)
Maaş müzakirəyə əsasən
Azərbaycan Dəmir Yolları
Maaş müzakirəyə əsasən
Prime Cotton
Maaş müzakirəyə əsasən
Xalq Bank
Maaş müzakirəyə əsasən
Azərpambıq ASK MMC
Maaş müzakirəyə əsasən
Umico.az
Maaş müzakirəyə əsasən