work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • Rəsmi işçilər
  • Frilans işçilər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşci elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInInstagramWhatsAppFacebook
  • Əsas səhifə
  • Vakansiyalar
  • Əməliyyatların idarə edilməsi və keyfiyyət təminatı şöbəsinin müdiri

Əməliyyatların idarə edilməsi və keyfiyyət təminatı şöbəsinin müdiri

44 baxış

Təsvir

  • Əməliyyatların səmərəli idarə olunmasını və iş qrafiklərinin optimallaşdırılmasını təmin etmək.
  • Keyfiyyət standartlarının icrasına nəzarət etmək və əməliyyatları optimallaşdırmaq.
  • Müştəri şikayətlərini düzgün şəkildə yönləndirmək və həllini təmin etmək.
  • Keyfiyyət göstəricilərini izləmək və KPI-lara əsasən performansı qiymətləndirmək.
  • Xidmətlərin və məhsulların keyfiyyətini təmin etmək üçün testlər həyata keçirmək və düzəlişlər etmək.
  • Komanda üzvlərinin fəaliyyətini izləmək və performans qiymətləndirmələri aparmaq.
  • Təlim və inkişaf üzrə komandaya rəhbərlik etmək, təlimlərin təşkilini təmin etmək.
  • Prosesləri təhlil etmək və təkmilləşdirmək, xidmət keyfiyyətini artırmaq üçün yeni yanaşmalar tətbiq etmək.
  • Daxili və xarici şöbələrlə sıx əməkdaşlıq edərək əməliyyatların təkmilləşdirilməsi.
  • Müştəri rəylərini təhlil edərək xidmət keyfiyyətinin artırılması üçün təkliflər hazırlamaq.

Tələblər

  • Ali təhsil (İdarəetmə, Marketinq, Müştəri Xidmətləri və ya əlaqəli sahələrdə).
  • Əməliyyat idarəetməsi və ya Müştəri xidməti sahəsində ən azı 5 il iş təcrübəsi( ən azı 2 il rəhbərlik təcrübəsi).
  • Azərbaycan, İngilis və Rus dillərində effektiv ünsiyyət bacarıqları.
  • Yüksək liderlik bacarıqları, komanda idarəetmə təcrübəsi.
  • Keyfiyyət və əməliyyat xidmətlərinin təhlili, inkişaf istiqamətlərinin müəyyənləşdirilməsi bacarığı.
  • Microsoft Office proqramlarında (Excel, Word, PowerPoint) yüksək biliklər.
  • Təzyiq altında işləmək bacarığı və çoxsaylı tapşırıqları paralel idarə etmə bacarığı.

Dostunla paylaş:

İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi (IDDA)
İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi (IDDA)

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:İnzibati
Son müraciət tarixi:2025-05-31
Vəzifə dərəcəsi:Şöbə müdiri
Elan paylaşılıb:5/8/2025

Dostunla paylaş:

Oxşar elanlar

AccessBank

Project Management Specialist / Leading Specialist

AccessBank

23
6/2/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

AZAL

Korrektor

AZAL

12
6/2/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Mətanət A

Keyfiyyət idarəetmə mütəxəssisi

Mətanət A

17
6/2/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

AZAL

Yerüstü xidmət təlimləri və logistika üzrə meneceri

AZAL

10
6/4/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Kontakt Home

Müqavilə operatoru

Kontakt Home

39
6/2/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Rabitəbank

Universal işçi

Rabitəbank

31
6/1/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

AGA Group

Qeydiyyatçı

AGA Group

30
6/4/2025

400 — 0

Yelo Bank

Baş biznes analitik (core banking)

Yelo Bank

21
5/15/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Bütün 1152 vakansiyanı gör