· Müştərilərin müraciətlərinin qeydiyyatının aparılması və aidiyyəti üzrə yönləndirilməsi;
· Sosial şəbəkələr üzrə daxil olan sorğuların cavablandırılması;
· Müştəriyə xidmət, tarif, prosedur və aksiyalar ilə bağlı bütün lazımı məlumatların təqdim edilməsi;
· Bankın məhsul və xidmətləri, tarif və kampaniyaları haqqında məlumatlı olmaq;
· Əmək fəaliyyəti növbəli iş qrafiki üzrə 7/24 rejimində təşkil olunur.
· Ali təhsil;
· Microsoft Office proqramlarının istifadəçi səviyyəsində biliklər;
· Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışıq və yazma qabilliyyəti;
· Müvafiq sahə üzrə 6 ay iş təcrübəsi arzuolunandır.
· Məsuliyyətlilik və inkişafa meyillilik.
Biz Sizə nə təklif edirik
· Öz bilik və bacarıqlarınızı nümayiş və inkişaf etdirmək üçün rahat iş şəraiti;
· Performansın illik qiymətləndirməsi və gələcək karyeranızın qurulması üçün geniş imkanlar;
· Könüllü tibbi sığorta proqramına qoşulma;
· Yığım sığortasına qoşulma imkanı;
· Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv.
Kontakt Home
Qiymət müzakirəyə əsasən
Kontakt Home
Qiymət müzakirəyə əsasən
Kontakt Home
Qiymət müzakirəyə əsasən
Kontakt Home
Qiymət müzakirəyə əsasən
Kontakt Home
Qiymət müzakirəyə əsasən
Kontakt Home
Qiymət müzakirəyə əsasən
Avromed
Qiymət müzakirəyə əsasən
Facility Management Group
Qiymət müzakirəyə əsasən