work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
Menu
VakansiyalarŞirkətlərBloqlarTapşırıqlarTədbirlərMentorlarXidmətlər
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • İş axtaranlar
  • Frilanserlər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Bloqlar
  • Şirkətinizi inkişaf etdirəcək 4 marketinq strategiyası

07 May 2025 | Marketinq

Şirkətinizi inkişaf etdirəcək 4 marketinq strategiyası

0
365 baxış
3
Şirkətinizi inkişaf etdirəcək 4 marketinq strategiyası

📢 Əgər bu 4 Marketinq strategiyasına əməl etsəniz, şirkətiniz gözəçarpacaq dərəcədə inkişaf edəcək:

🃏 Bütün müştərilər fərqlidir: Marketinqdə şəxsiləşdirmənin əhəmiyyəti
✅ Bütün müştərilər fərqli olduğu üçün, müştərilərin ehtiyacları da fərqlidir.
🎯 Şirkətlər müştərilərin istəklərini seqmentləşdirməli, məhsulları hədəfləməli və məhsulların istəkləri qarşılama effektliyini ölçməlidirlər.

🃏 Bütün müştərilər dəyişir: Marketinqdə dəyişən ehtiyaclar və istəklər
✅ Zamanla müştəri ehtiyacları dəyişdiyinə görə, müştərilərin şirkətlərdən gözləntiləri də dəyişir.
🎯 Şirkətlər müştəri tələblərini analiz etməli və müştəri ehtiyaclarına uyğun yeni məhsul və xidmətlər təqdim etməli, hətta marketinq mütəxəssisləri yeni məhsul və xidmətləri ilk müştərilərin ehtiyaclarına çevirməlidirlər.

🃏 Bütün rəqiblər reaksiya verir: Marketinqdə rəqib analizi, yeniliklərə adaptasiya və yenilik yaratma
✅ Rəqabət nəticəsində şirkətlər bazarda yenilik yaradır, nəticədə özləri də inkişaf edirlər. İnkişaf - yeni müştəri, yeni müştəri - qazanc deməkdir.
🎯 Şirkətlər rəqiblərin bazar hərəkətlərini izləməli, yeniliklərə adaptasiya olmalı, rəqiblərin yeni yanaşmalarını öz məhsul və xidmətlərinə tətbiq etməli, daha da irəliyə gedə bilmək üçün bu yanaşmaların təhlili nəticəsində bazara yeniliklər qatmalıdır. Unutmayın, şirkətiniz rəqib şirkətlərdən daima fərqlənməlidir.

🃏 Bütün resurslar məhduddur: Marketinqdə prioritetlər, hədəf kütlə və büdcə
✅ Yeni məhsulun potensial müştərilərə çata bilməsi mümkün deyil, çünki bütün resurslar (büdcə, zaman və s.) məhduddur.
🎯 Resursların məhdudluğu effektiv və məqsədyönlü istifadəni tələb edir. Şirkətlər prioritetlərini müəyyən etməli, büdcəyə uyğun effektiv strategiyalar yaratmalı, düzgün hədəf kütlə seçməlidir.

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing

Yazarın digər bloqları

Marketinqdə nəzəriyyədən kənara çıxmaq uğur gətirirmi?

30 Sep 2025

🐸 Süni intellekt ilə hazırlanmış postlar effektivdirmi?

30 Sep 2025

Azərbaycanda 4 günlük iş həftəsinə keçid realdırmı? - ARAŞDIRMA

30 Sep 2025

Hamısını göstər

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
Loading...

Digər bloqlar

Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması2 gün əvvəl

Administrator nədir?

2 gün əvvəl
42 baxış
8
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması2 gün əvvəl

Marketinq nədir?

2 gün əvvəl
46 baxış
9
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması2 gün əvvəl

Evdar qadınlar üçün iş elanları

2 gün əvvəl
55 baxış
5
0 bəyənmə
Asim Hasanov
Asim Hasanov

İnsan Resursları Departamenti HR2 gün əvvəl

HR-ın bir günü necə keçir?

2 gün əvvəl
30 baxış
4
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması5 gün əvvəl

Reklam izlə pul qazan!

5 gün əvvəl
76 baxış
8
0 bəyənmə
Asim Hasanov
Asim Hasanov

İnsan Resursları Departamenti HR5 gün əvvəl

Necə yüksək maaşlı iş tapmaq olar?

5 gün əvvəl
33 baxış
3
0 bəyənmə
Bütün bloqlara keç