work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • Rəsmi işçilər
  • Frilans işçilər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşci elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInInstagramWhatsAppFacebook
  • Əsas səhifə
  • Bloqlar
  • Şirkətinizi inkişaf etdirəcək 4 marketinq strategiyası

07 May 2025 | Marketinq

Şirkətinizi inkişaf etdirəcək 4 marketinq strategiyası

0
127 baxış
3
Şirkətinizi inkişaf etdirəcək 4 marketinq strategiyası

📢 Əgər bu 4 Marketinq strategiyasına əməl etsəniz, şirkətiniz gözəçarpacaq dərəcədə inkişaf edəcək:

🃏 Bütün müştərilər fərqlidir: Marketinqdə şəxsiləşdirmənin əhəmiyyəti
✅ Bütün müştərilər fərqli olduğu üçün, müştərilərin ehtiyacları da fərqlidir.
🎯 Şirkətlər müştərilərin istəklərini seqmentləşdirməli, məhsulları hədəfləməli və məhsulların istəkləri qarşılama effektliyini ölçməlidirlər.

🃏 Bütün müştərilər dəyişir: Marketinqdə dəyişən ehtiyaclar və istəklər
✅ Zamanla müştəri ehtiyacları dəyişdiyinə görə, müştərilərin şirkətlərdən gözləntiləri də dəyişir.
🎯 Şirkətlər müştəri tələblərini analiz etməli və müştəri ehtiyaclarına uyğun yeni məhsul və xidmətlər təqdim etməli, hətta marketinq mütəxəssisləri yeni məhsul və xidmətləri ilk müştərilərin ehtiyaclarına çevirməlidirlər.

🃏 Bütün rəqiblər reaksiya verir: Marketinqdə rəqib analizi, yeniliklərə adaptasiya və yenilik yaratma
✅ Rəqabət nəticəsində şirkətlər bazarda yenilik yaradır, nəticədə özləri də inkişaf edirlər. İnkişaf - yeni müştəri, yeni müştəri - qazanc deməkdir.
🎯 Şirkətlər rəqiblərin bazar hərəkətlərini izləməli, yeniliklərə adaptasiya olmalı, rəqiblərin yeni yanaşmalarını öz məhsul və xidmətlərinə tətbiq etməli, daha da irəliyə gedə bilmək üçün bu yanaşmaların təhlili nəticəsində bazara yeniliklər qatmalıdır. Unutmayın, şirkətiniz rəqib şirkətlərdən daima fərqlənməlidir.

🃏 Bütün resurslar məhduddur: Marketinqdə prioritetlər, hədəf kütlə və büdcə
✅ Yeni məhsulun potensial müştərilərə çata bilməsi mümkün deyil, çünki bütün resurslar (büdcə, zaman və s.) məhduddur.
🎯 Resursların məhdudluğu effektiv və məqsədyönlü istifadəni tələb edir. Şirkətlər prioritetlərini müəyyən etməli, büdcəyə uyğun effektiv strategiyalar yaratmalı, düzgün hədəf kütlə seçməlidir.

Dostunla paylaş:

Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing

Yazarın digər bloqları

SEO-nun yerini AEO alır!

16 May 2025

Dostunla paylaş:

Digər bloqlar

Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing3 gün əvvəl

SEO-nun yerini AEO alır!

3 gün əvvəl
295 baxış
2
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması4 gün əvvəl

Qrafik dizayner nədir?

4 gün əvvəl
52 baxış
11
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması6 gün əvvəl

Mentor nədir? - Ən yaxşı mentorlar

6 gün əvvəl
68 baxış
11
0 bəyənmə
Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing1 həftə əvvəl

Şirkətinizi inkişaf etdirəcək 4 marketinq strategiyası

1 həftə əvvəl
127 baxış
3
0 bəyənmə
Şükür Hüseynli
Şükür Hüseynli

🚀 AI Automation Specialist | Web Developer | Helping Local Businesses Save Time & Scale Faster with AI2 həftə əvvəl

🚨 Still processing job applications manually?

2 həftə əvvəl
101 baxış
1
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması2 həftə əvvəl

İş elanları saytları hansılardır? Ən populyar olanlar

2 həftə əvvəl
251 baxış
9
0 bəyənmə
Bütün bloqlara keç