work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
Menu
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • İş axtaranlar
  • Frilanserlər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Bloqlar
  • Şirkətinizi inkişaf etdirəcək 4 marketinq strategiyası

07 May 2025 | Marketinq

Şirkətinizi inkişaf etdirəcək 4 marketinq strategiyası

0
347 baxış
3
Şirkətinizi inkişaf etdirəcək 4 marketinq strategiyası

📢 Əgər bu 4 Marketinq strategiyasına əməl etsəniz, şirkətiniz gözəçarpacaq dərəcədə inkişaf edəcək:

🃏 Bütün müştərilər fərqlidir: Marketinqdə şəxsiləşdirmənin əhəmiyyəti
✅ Bütün müştərilər fərqli olduğu üçün, müştərilərin ehtiyacları da fərqlidir.
🎯 Şirkətlər müştərilərin istəklərini seqmentləşdirməli, məhsulları hədəfləməli və məhsulların istəkləri qarşılama effektliyini ölçməlidirlər.

🃏 Bütün müştərilər dəyişir: Marketinqdə dəyişən ehtiyaclar və istəklər
✅ Zamanla müştəri ehtiyacları dəyişdiyinə görə, müştərilərin şirkətlərdən gözləntiləri də dəyişir.
🎯 Şirkətlər müştəri tələblərini analiz etməli və müştəri ehtiyaclarına uyğun yeni məhsul və xidmətlər təqdim etməli, hətta marketinq mütəxəssisləri yeni məhsul və xidmətləri ilk müştərilərin ehtiyaclarına çevirməlidirlər.

🃏 Bütün rəqiblər reaksiya verir: Marketinqdə rəqib analizi, yeniliklərə adaptasiya və yenilik yaratma
✅ Rəqabət nəticəsində şirkətlər bazarda yenilik yaradır, nəticədə özləri də inkişaf edirlər. İnkişaf - yeni müştəri, yeni müştəri - qazanc deməkdir.
🎯 Şirkətlər rəqiblərin bazar hərəkətlərini izləməli, yeniliklərə adaptasiya olmalı, rəqiblərin yeni yanaşmalarını öz məhsul və xidmətlərinə tətbiq etməli, daha da irəliyə gedə bilmək üçün bu yanaşmaların təhlili nəticəsində bazara yeniliklər qatmalıdır. Unutmayın, şirkətiniz rəqib şirkətlərdən daima fərqlənməlidir.

🃏 Bütün resurslar məhduddur: Marketinqdə prioritetlər, hədəf kütlə və büdcə
✅ Yeni məhsulun potensial müştərilərə çata bilməsi mümkün deyil, çünki bütün resurslar (büdcə, zaman və s.) məhduddur.
🎯 Resursların məhdudluğu effektiv və məqsədyönlü istifadəni tələb edir. Şirkətlər prioritetlərini müəyyən etməli, büdcəyə uyğun effektiv strategiyalar yaratmalı, düzgün hədəf kütlə seçməlidir.

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing

Yazarın digər bloqları

Çap reklamlar ilə rəqəmsal reklamların rəqabəti - ARAŞDIRMA

12 Sep 2025

Ölkəmizdə YDM sahəsində marketinq keyfiyyəti - ARAŞDIRMA

12 Sep 2025

Ölkəmizdə Aptek sahəsində marketinq keyfiyyəti - ARAŞDIRMA

11 Sep 2025

Hamısını göstər

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
Loading...

Digər bloqlar

Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması1 gün əvvəl

30 + Kiçik Biznes İdeyaları

1 gün əvvəl
35 baxış
54
0 bəyənmə
Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing4 gün əvvəl

Çap reklamlar ilə rəqəmsal reklamların rəqabəti - ARAŞDIRMA

4 gün əvvəl
34 baxış
2
0 bəyənmə
Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing4 gün əvvəl

Ölkəmizdə YDM sahəsində marketinq keyfiyyəti - ARAŞDIRMA

4 gün əvvəl
35 baxış
4
0 bəyənmə
Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing5 gün əvvəl

Ölkəmizdə Aptek sahəsində marketinq keyfiyyəti - ARAŞDIRMA

5 gün əvvəl
32 baxış
3
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması1 həftə əvvəl

Qadınlar üçün evdə iş imkanı - 10 gəlirli seçim!

1 həftə əvvəl
200 baxış
10
0 bəyənmə
Asim Hasanov
Asim Hasanov

İnsan Resursları Departamenti HR2 həftə əvvəl

Rəhbərlə ünsiyyət qaydaları

2 həftə əvvəl
112 baxış
5
0 bəyənmə
Bütün bloqlara keç