work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
Menu
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • İş axtaranlar
  • Frilanserlər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Bloqlar
  • “Shoshin” fəlsəfəsi iş problemlərinin həllində necə faydalı ola bilər?

24 İyul 2025 | Marketinq

“Shoshin” fəlsəfəsi iş problemlərinin həllində necə faydalı ola bilər?

0
63 baxış
2
“Shoshin” fəlsəfəsi iş problemlərinin həllində necə faydalı ola bilər?

Shoshin fəlsəfəsi eşitmisiniz?

İş yerində çətinliklərlə qarşılaşdığınız zaman ənənəvi yanaşmalar bəzən nəticə vermir.

“Şoshin” nədir?

Zen buddizmindən qaynaqlanan “shoshin” sözü “başlanğıc düşüncəsi” kimi tərcümə olunur. Bu anlayış insanın hər bir məsələyə tam açıqlıqla, əvvəlcədən formalaşmış mühakimələrdən və peşəkar fikirlərdən azad şəkildə yanaşmasını ifadə edir.

“Shoshin” iş problemlərinin həllində necə faydalı ola bilər?

  1. İnsanlararası münasibətlərdə gərginlik
    ⛔ Rəhbərinizin yersiz nəzarəti yaradıcılığınıza mane olur? Həmkarınız sizi rəhbərliyin gözündən salmağa çalışır? Tabeçiliyinizdə olan əməkdaşın zəif performansı sizi narahat edir?
    ✅ Shoshin yanaşması: Özünüzə əsaslı suallar verin: Nə demək istəyirsiniz? Başqa necə ifadə edə bilərsiniz? Nəyi bilirsiniz, nə çatışmır? “Təcrübə kubu” (insanın bir vəziyyətdəki düşüncələrini, hisslərini, müşahidələrini və davranış niyyətlərini dörd tərəfli şəkildə təhlil etməsinə kömək edən özünürefleksiya aləti) kimi üsullarla fikirlərinizi yazın və situasiyanı daha obyektiv qiymətləndirin.
  2. Tənqidi düşüncə və strateji problemlər
    ⛔ Məhdud resurslarla yüksək nəticələr tələb olunur? Texniki çatışmazlıqlar və ya iqtisadi şərait irəliləyişə mane olur?
    ✅ Shoshin yanaşması: Böyük mənzərəni nəzərdən keçirin. Məqsəd nədir, əsas maraqlı tərəflər kimlərdir? Komanda ilə birgə qısa, fokuslanmış beyin fırtınası sessiyası təşkil edin. Qeyri-adi ideyaları da dəyərləndirin və yeni həll yollarını sınamaqdan çəkinməyin.
  3. İş üslubuna dair maneələr
    ⛔ Vaxt ayırmaq və əlaqə qurmaq çətindir? Yeni başladığınız işdə fərq yaratmaq istəyirsiniz?
    ✅ Shoshin yanaşması: Müşahidələrinizi konkret nümunələrlə qeyd edin. SWOT təhlili vasitəsilə vəziyyəti qiymətləndirin və alternativ yollar axtarın. Təcrübəli həmkarlarla fikir mübadiləsi apararaq yeni yanaşmalar kəşf edin.

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing

Yazarın digər bloqları

Marketinqdə nəzəriyyədən kənara çıxmaq uğur gətirirmi?

30 Sep 2025

🐸 Süni intellekt ilə hazırlanmış postlar effektivdirmi?

30 Sep 2025

Azərbaycanda 4 günlük iş həftəsinə keçid realdırmı? - ARAŞDIRMA

30 Sep 2025

Hamısını göstər

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
Loading...

Digər bloqlar

Bahar Qaraxanova
Bahar Qaraxanova

Founder and Ceo | Accounting Trainer | Head Accountant2 gün əvvəl

Azərbaycanda ən yaxşı mühasibatlıq kursu hansıdır?

2 gün əvvəl
21 baxış
2
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması2 gün əvvəl

Podcast nədir?

2 gün əvvəl
23 baxış
8
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması2 gün əvvəl

Ən Gəlirli Xırda Biznes İdeyaları Hansılardır?

2 gün əvvəl
24 baxış
10
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması2 gün əvvəl

Part-time iş nədir və niyə bu qədər populyardır?

2 gün əvvəl
20 baxış
9
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması2 gün əvvəl

Müsahibə nədir?

2 gün əvvəl
22 baxış
6
0 bəyənmə
Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing2 gün əvvəl

Marketinqdə nəzəriyyədən kənara çıxmaq uğur gətirirmi?

2 gün əvvəl
18 baxış
2
0 bəyənmə
Bütün bloqlara keç