work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • Rəsmi işçilər
  • Frilans işçilər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Bloqlar
  • Sadə İdeya + Güclü Təqdimat – Oyunun Qaydası Budur!

18 İyun 2025 | Marketinq

Sadə İdeya + Güclü Təqdimat – Oyunun Qaydası Budur!

0
186 baxış
2
Sadə İdeya + Güclü Təqdimat – Oyunun Qaydası Budur!

Murad Dadashov müsahibəsində deyib ki:

"İndiki dövr çağırışları ən kiçik yaşlardan düşünmək, fərqlənmək, ideyanı düzgün şəkildə ifadə etmək kimi tələblər qoyur qarşımıza. Yəni, artıq təkcə ağıllı, savadlı, bacarıqlı olmaq kifayət deyil, gərək bunların hamısını birləşdirəsən. Çünki yaxşı layihəni zəif, zəif layihəni daha güclü təqdim edə bilərsən".

O qədər düzgün vurğulayıb ki...

İllərdir marketinq və PR sahəsində gördüklərim əsasında qəbul etdiyim çox real bir həqiqət var:

☠️ Əla ideya + zəif təqdimat = nəticəsiz iş
🚀 Sadə ideya + güclü təqdimat = uğurlu nəticə

Bu günkü dünyada uğurlu olmaq üçün təkcə ağıllı və savadlı olmaq kifayət etmir. Artıq uşaqlıqdan yaradıcı və analitik düşüncəyə təşviq olunmaq, fərdi üslub formalaşdırmaq və öz ideyamızı düzgün şəkildə ifadə etməyi öyrənmək vacibdir. Çünki rəqabətin bu qədər yüksək olduğu bir dövrdə yalnız fərqlənməyi bacaranlar önə çıxır. Ən yaxşı ideya belə, əgər düzgün təqdim olunmasa, diqqətdən kənarda qala bilər. Buna görə də bilik, qabiliyyət və kommunikasiya bacarıqları bir yerdə işləməlidir. Çünki təqdimat özü də artıq bir sənətə çevrilib – ideyanın necə göründüyü, necə deyildiyi və kimə necə çatdığı, bəzən ideyanın özündən daha təsirli ola bilir.

Zaman dəyişib. Sadəcə bilmək yox, doğru danışmaq, doğru göstərmək, doğru anı tutmaq lazımdır.

Bəs sən öz ideyanı necə təqdim edirsən?

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing

Yazarın digər bloqları

Startupda fürsətçilik önəmlidir, ya vizyon?

20 Jun 2025

Həm reklamverənə, həm də sahibinə inanılmaz dərəcədə pul qazandıran sahə

29 May 2025

SEO-nun yerini AEO alır!

16 May 2025

Hamısını göstər

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram

Digər bloqlar

Bahar Qaraxanova
Bahar Qaraxanova

Founder and Ceo | Accounting Trainer | Head Accountant17 saat əvvəl

Mühasibatlıqda nə zaman əmək haqqı və vəzifə artımı olur?

17 saat əvvəl
18 baxış
3
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması3 gün əvvəl

Beynəlxalq münasibətləri oxuyanlar harada və necə iş tapa bilər?

3 gün əvvəl
49 baxış
18
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması4 gün əvvəl

Merçendayzerlərin mütləq bilməli olduqları! Vəzifələr, Vakansiyalar

4 gün əvvəl
34 baxış
15
0 bəyənmə
Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing4 gün əvvəl

Startupda fürsətçilik önəmlidir, ya vizyon?

4 gün əvvəl
39 baxış
2
0 bəyənmə
Bahar Qaraxanova
Bahar Qaraxanova

Founder and Ceo | Accounting Trainer | Head Accountant5 gün əvvəl

Mühasibatlıqda təlimlərə getməyə dəyərmi?

5 gün əvvəl
27 baxış
2
0 bəyənmə
Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing6 gün əvvəl

Sadə İdeya + Güclü Təqdimat – Oyunun Qaydası Budur!

6 gün əvvəl
187 baxış
2
0 bəyənmə
Bütün bloqlara keç