24 İyul 2025 | Maliyyə
Ən uğurlu kampaniya ölçüləbilən kampaniyadır.
Bəs PR kampaniyamızın satışa təsirini necə ölçə bilərik?
PR kampaniyasından sonra satışın artmasının səbəbi o kampaniya olub, ya başqa bir şey, bunu necə ayırd etmək olar?
Öz təcrübəmdən bu 5 yanaşmanı sizinlə bölüşürəm:
🚀 Kampaniyadan əvvəlki, kampaniya müddətindəki və kampaniyadan sonrakı satışları müqayisə etmək
🚀 Promo kodlar, UTM linklər və analitik platformalar vasitəsilə trafikin hansı kampaniya mənbələrindən gəldiyini izləmək
🚀 Media çıxışları ilə satış pikləri arasında düz mütənasibliyə baxmaq
🚀 Sosial media hesablarına fərqli izləyici kütləsinin axınını təqib etmək
🚀 Müştərilərdən toplanmış anketlərdən data yaratmaq
Founder and Ceo | Accounting Trainer | Head Accountant2 gün əvvəl
Karyera və inkişaf platforması2 gün əvvəl
Karyera və inkişaf platforması2 gün əvvəl
Karyera və inkişaf platforması2 gün əvvəl
Karyera və inkişaf platforması2 gün əvvəl
Head of Marketing2 gün əvvəl