work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
Menu
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • Rəsmi işçilər
  • Frilans işçilər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Bloqlar
  • Həm reklamverənə, həm də sahibinə inanılmaz dərəcədə pul qazandıran sahə

29 May 2025 | Marketinq

Həm reklamverənə, həm də sahibinə inanılmaz dərəcədə pul qazandıran sahə

0
94 baxış
1
Həm reklamverənə, həm də sahibinə inanılmaz dərəcədə pul qazandıran sahə

Hər həftə dünyada baş verən son marketinq xəbərlərini oxuyanda yeni xəbərlər arasında bir xəbər var ki, dəyişilməz olaraq qalır:

  • İnfluencer marketinq günü-gündən, dayanmadan inkişaf edir və həm reklamverənə, həm də influencerə inanılmaz dərəcədə pul qazandırır.

Maraqlıdır, axı biz influencerlik barədə düşünəndə yalnız öz ölkəmizdəki sferanı analiz edirik.

Cannes Film Festivalı 2025-də influencerlərin yaratdığı trendlər 203 milyon dollar dəyərində media dəyəri (EMV) əldə edib.

EMV nədir?

  • Earned Media Value ifadəsinin qısaltmasıdır və bir influencerin sənin məhsulun haqqında könüllü paylaşımı nəticəsində minlərlə insanın məhsulu görməsi reklamla əldə olunsa, təxmini nə qədər pula başa gələcəyini hesablayır.

Bəs sən heç bir dəfə də olsun, sahəni dəyişib influencer olmaq barədə düşünmüsən?

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing

Yazarın digər bloqları

Work.az kimlər üçündür?

08 Mar 2025

Tapşırıqların mahiyyəti nədir?

08 Mar 2025

Work.az profil dərəcələnməsi necə işləyir?

08 Mar 2025

Hamısını göstər

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
Loading...

Digər bloqlar

Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması4 ay əvvəl

Work.az kimlər üçündür?

4 ay əvvəl
372 baxış
3
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması4 ay əvvəl

Tapşırıqların mahiyyəti nədir?

4 ay əvvəl
265 baxış
2
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması4 ay əvvəl

Work.az profil dərəcələnməsi necə işləyir?

4 ay əvvəl
168 baxış
0
0 bəyənmə
Vüqar Bünyatzadə
Vüqar Bünyatzadə

Təcrübələrini və öyrəndiklərini sizinlə bölüşən rəqəmsal marketinq mütəxəssisi3 ay əvvəl

SEO nədir?

3 ay əvvəl
263 baxış
5
0 bəyənmə
Vüqar Bünyatzadə
Vüqar Bünyatzadə

Təcrübələrini və öyrəndiklərini sizinlə bölüşən rəqəmsal marketinq mütəxəssisi3 ay əvvəl

Backlink nədir? SEO üçün Əhəmiyyəti və İstifadəsi

3 ay əvvəl
505 baxış
4
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması3 ay əvvəl

Vakansiya nə deməkdir?

3 ay əvvəl
266 baxış
14
0 bəyənmə
Bütün bloqlara keç