work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
Menu
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • İş axtaranlar
  • Frilanserlər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Bloqlar
  • "Google"un bu funksiyası saytların trafikini kəskin azaldır

24 İyul 2025 | Marketinq

"Google"un bu funksiyası saytların trafikini kəskin azaldır

0
68 baxış
2
"Google"un bu funksiyası saytların trafikini kəskin azaldır

#SEO mütəxəssislərinin daha bir düşməni: #Google AI Overviews

Google axtarış sisteminə əlavə olunan AI Overviews, istifadəçiyə qısa cavab verir və çox vaxt insanlar həmin cavabla kifayətlənibx başqa saytlara keçmir.

Araşdırmalara görə:
📉 Saytlara klik sayı 15%-dən 8%-ə düşüb.
📊 Verilən mənbə linklərinə klik edənlər isə cəmi 1% təşkil edir.
📈 Əsas kliklər isə daha çox #Wikipedia, #Reddit və #YouTube kimi böyük saytlara yönəlir.

Bu o deməkdir ki, xəbər saytları, bloqlar və kiçik biznes saytları Google'ddan əvvəlki qədər trafik ala bilmir.

Təcrübəmə əsaslanaraq deyə bilərəm ki, bu dəyişiklik ənənəvi SEO yanaşmalarını yenidən düşünməyi tələb edir. Klassik “trafik gətirən açar sözlər” strategiyası artıq təkbaşına kifayət etmir.

Yeni dövrün tələbləri bunlardır:
✅ Sayt strukturlarını Google-un AI alqoritmləri üçün daha da “anlaşılır” hala gətirmək
✅ Kontentdə faktiki və mənbəli məlumatlara üstünlük vermək,
✅ Brend axtarışlarını artırmaq – çünki artıq istifadəçilər konkret sayt adı yazmadan, ümumi suallarla cavab axtarırlar,
✅ Diversifikasiya edilmiş trafik mənbələri qurmaq – sosial media, email marketing və tətbiqlərdən daxil olan trafik daha önəmli rol oynamağa başlayır.

AI Overviews funksiyası istifadəçi təcrübəsini artırsa da, saytlar və kontent yaradıcıları üçün trafik itkisi, məlumatın yayılması üzərində nəzarətin azalması və SEO effektivliyinin zəifləməsi kimi ciddi problemlər yaradır. Bu isə onu göstərir ki, marketoloqlar Google-un artıq yalnız bir platforma deyil, həm də bir məzmun istehsalçısı olduğunu qəbul etməli və buna uyğun adaptasiya planları qurmalıdırlar.

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing

Yazarın digər bloqları

Marketinqdə nəzəriyyədən kənara çıxmaq uğur gətirirmi?

30 Sep 2025

🐸 Süni intellekt ilə hazırlanmış postlar effektivdirmi?

30 Sep 2025

Azərbaycanda 4 günlük iş həftəsinə keçid realdırmı? - ARAŞDIRMA

30 Sep 2025

Hamısını göstər

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
Loading...

Digər bloqlar

Bahar Qaraxanova
Bahar Qaraxanova

Founder and Ceo | Accounting Trainer | Head Accountant2 gün əvvəl

Azərbaycanda ən yaxşı mühasibatlıq kursu hansıdır?

2 gün əvvəl
21 baxış
2
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması2 gün əvvəl

Podcast nədir?

2 gün əvvəl
23 baxış
8
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması2 gün əvvəl

Ən Gəlirli Xırda Biznes İdeyaları Hansılardır?

2 gün əvvəl
24 baxış
10
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması2 gün əvvəl

Part-time iş nədir və niyə bu qədər populyardır?

2 gün əvvəl
20 baxış
9
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması2 gün əvvəl

Müsahibə nədir?

2 gün əvvəl
22 baxış
6
0 bəyənmə
Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing2 gün əvvəl

Marketinqdə nəzəriyyədən kənara çıxmaq uğur gətirirmi?

2 gün əvvəl
18 baxış
2
0 bəyənmə
Bütün bloqlara keç