work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
Menu
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • İş axtaranlar
  • Frilanserlər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Bloqlar
  • Belə bank saytı olar? Hanı kredit, kartlar, pul köçürmələri, ipoteka?

24 İyul 2025 | Marketinq

Belə bank saytı olar? Hanı kredit, kartlar, pul köçürmələri, ipoteka?

0
44 baxış
3
Belə bank saytı olar? Hanı kredit, kartlar, pul köçürmələri, ipoteka?

Belə bank saytı olar? Hanı kredit, kartlar, pul köçürmələri, ipoteka?

Bu Britaniya bankı Monzonun marketinq strategiyasıdır.

Bankın marketinq komandası 4 əsas məqsəd uğrunda fəaliyyət göstərməlidir:

  1. Güvən yaratmaq
  2. Müştəri loyallığını artırmaq
  3. Rəqiblərdən aydın fərqlənmək
  4. Rəqəmsal kanallarda güclü vizual yaratmaq

Bu məqsədlərə çatmaq üçün zərgər dəqiqliyi ilə strategiya qurulmalıdır:

  1. Hər seqment üçün müvafiq məhsul təklifləri və fərdi yanaşmalar hazırlamaq: gənclər, kiçik biznes, yüksək gəlirli fərdlər, kənd təsərrüfatı müştəriləri və s.
  2. Sadə dil, şəffaf şərtlər ilə güvən; müştəri rəyləri, media çıxışları, tanınmış simalarla əməkdaşlıqlar ilə etibar; krizis anlarında düzgün kommunikasiya ilə isə sevgi yaratmaq: Pandemiya vaxtı kredit ödənişlərinin dondurulması
  3. Omnikanal strategiya ilə müştəri bank filialları, mobil tətbiq, internet bankçılıq, sosial media və zəng mərkəzi ilə kommunikasiya zamanı eyni təcrübəni yaşamlıdır.
  4. Rəqəmsal marketinq, kontent və SEO-dan əlavə olaraq, sadəcə faizlə deyil, dəyər ilə fərqlənmək: mobil tətbiqin sürəti, müştəri xidməti, loyallıq proqramları. Rahatlıq və vaxta qənaət hər bir insanın arzuladığı nüanslardır.

🌍 Dünya banklarının özünəməxsus marketinq həlləri

Monzo (Böyük Britaniya):
✅ Hesabdan tutulacaq komissiyalar müştəriyə əvvəlcədən xəbər verilir.
✅ Yeni xüsusiyyətləri istifadəçilərlə birgə test edir.
✅ Sosial mediada çox aktivdir və cavan dil istifadə edir.

DBS Bank (Sinqapur) – “Digital to the core” yanaşması ilə “Bizim də tətbiqimiz var” səviyyəsindən daha irəli gedərək:
✅ Bütün proseslər avtomatlaşdırılıb
✅ Qərarlar məlumat və texnologiya əsasında verilir
✅ Müştəri təcrübəsi və daxili iş axını tam rəqəmsal sistemlərlə idarə olunur
“Live more, bank less” – yəni, müştəri bankda vaxt itirməsin, həyatını yaşasın.

Azərbaycanda da banklar rəqəmsallaşma yarışındadır, amma fərqlənmək üçün dəyər əsaslı, müştəriyönlü strategiya görmək olmur.

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing

Yazarın digər bloqları

Marketinqdə nəzəriyyədən kənara çıxmaq uğur gətirirmi?

30 Sep 2025

🐸 Süni intellekt ilə hazırlanmış postlar effektivdirmi?

30 Sep 2025

Azərbaycanda 4 günlük iş həftəsinə keçid realdırmı? - ARAŞDIRMA

30 Sep 2025

Hamısını göstər

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
Loading...

Digər bloqlar

Bahar Qaraxanova
Bahar Qaraxanova

Founder and Ceo | Accounting Trainer | Head Accountant2 gün əvvəl

Azərbaycanda ən yaxşı mühasibatlıq kursu hansıdır?

2 gün əvvəl
21 baxış
2
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması2 gün əvvəl

Podcast nədir?

2 gün əvvəl
23 baxış
8
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması2 gün əvvəl

Ən Gəlirli Xırda Biznes İdeyaları Hansılardır?

2 gün əvvəl
24 baxış
10
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması2 gün əvvəl

Part-time iş nədir və niyə bu qədər populyardır?

2 gün əvvəl
20 baxış
9
0 bəyənmə
Work.az
Work.az

Karyera və inkişaf platforması2 gün əvvəl

Müsahibə nədir?

2 gün əvvəl
22 baxış
6
0 bəyənmə
Fərhad Kərimli
Fərhad Kərimli

Head of Marketing2 gün əvvəl

Marketinqdə nəzəriyyədən kənara çıxmaq uğur gətirirmi?

2 gün əvvəl
18 baxış
2
0 bəyənmə
Bütün bloqlara keç