24 İyul 2025 | Marketinq
Bu Britaniya bankı Monzonun marketinq strategiyasıdır.
Bankın marketinq komandası 4 əsas məqsəd uğrunda fəaliyyət göstərməlidir:
Bu məqsədlərə çatmaq üçün zərgər dəqiqliyi ilə strategiya qurulmalıdır:
🌍 Dünya banklarının özünəməxsus marketinq həlləri
Monzo (Böyük Britaniya):
✅ Hesabdan tutulacaq komissiyalar müştəriyə əvvəlcədən xəbər verilir.
✅ Yeni xüsusiyyətləri istifadəçilərlə birgə test edir.
✅ Sosial mediada çox aktivdir və cavan dil istifadə edir.
DBS Bank (Sinqapur) – “Digital to the core” yanaşması ilə “Bizim də tətbiqimiz var” səviyyəsindən daha irəli gedərək:
✅ Bütün proseslər avtomatlaşdırılıb
✅ Qərarlar məlumat və texnologiya əsasında verilir
✅ Müştəri təcrübəsi və daxili iş axını tam rəqəmsal sistemlərlə idarə olunur
“Live more, bank less” – yəni, müştəri bankda vaxt itirməsin, həyatını yaşasın.
Azərbaycanda da banklar rəqəmsallaşma yarışındadır, amma fərqlənmək üçün dəyər əsaslı, müştəriyönlü strategiya görmək olmur.
Karyera və inkişaf platformasıbir neçə saniyə əvvəl
Karyera və inkişaf platforması6 gün əvvəl
Karyera və inkişaf platforması6 gün əvvəl
Karyera və inkişaf platforması2 həftə əvvəl
Karyera və inkişaf platforması2 həftə əvvəl
Karyera və inkişaf platforması2 həftə əvvəl