Ünsiyyət üslubu (Tone of voice) üzrə aparıcı mütəxəssis

113 baxış

Təsvir

  • Bankın brend dəyərlərinə uyğun və müştəri təcrübəsini artıracaq ünsiyyət üslubu üzrə (tone of voice) strategiya hazırlamaq
  • Müştəri rəy və davranışları, bazar trendləri və ən yaxşı təcrübələri izləyərək bankın ünsiyyət metodlarını daim təkmilləşdirmək
  • Daxili və xarici kommunikasiya kanallarında brend tonunun qorunması və vahid üslubun tətbiq edilməsinə nəzarət
  • Fərqli müştəri seqmentlərinə uyğun kommunikasiya tonlarının təyin edilməsi, tətbiqi və şablonların hazırlanması
  • Müştəri xidməti, Call Center, məhsul, marketinq və digər komandalar üçün üslub və ünsiyyət üzrə təlimlər, seminarlar keçirmək

Tələblər

  • Müştəri təcrübəsinin idarəedilməsi, ünsiyyət üslubu üzrə minimum 3 illik təcrübə
  • İstifadəçi yönümlü düşüncə tərzi
  • Fərqli auditoriyalar üçün ünsiyyət strategiyalarının hazırlanması və tətbiqi üzrə praktiki təcrübə
  • Təqdimat bacarıqları
Yelo Bank
Yelo Bank

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:Marketinq
Son müraciət tarixi:2025-07-06
Vəzifə dərəcəsi:Aparıcı mütəxəssis
Elan paylaşılıb:6/17/2025

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram

Oxşar elanlar

Bütün 820 vakansiyanı gör