work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
Menu
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • İş axtaranlar
  • Frilanserlər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Vakansiyalar
  • Satınalma üzrə Aparıcı Mütəxəssis

Satınalma üzrə Aparıcı Mütəxəssis

29 baxış

Təsvir

  •      Şirkət və onun layihələri adından materialların/xidmətlərin alınmasına, xərclərin optimallaşdırılmasına, nəzarət etmək
  •      Bazar və məhsul araşdırması və xərclərin təhlilini aparmaq
  •    Müraciət edən şöbə ilə xüsusi satınalma ehtiyaclarını və spesifikasiyalarını həll edilməsi
  •     Satıcıların şərtlərini təhlil etmək
  •      Fəaliyyətlərin gedişatı haqqında dövri hesabatlar və ya sorğu keçirtmək
  •      Təchizatçıların qiymətləndirmə və seçim proseslərini maraqlı tərəflərlə sıx koordinasiyada idarə etmək
  •      Bazarı başa düşmək və təchizatçılarının münasibətlərini idarə etmək
  •      Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən şifahi və yazılı tapşırıqları yerinə yetirmək
  •       Büdcə nəzarəti: Alış büdcəsini izləmək və nəzərdə tutulan büdcəyə uyğun alışlar etmək.
  •   Sazişlərin hazırlanması və müzakirəsi: Təchizatçılarla müqavilə şərtlərini müzakirə etmək və razılaşdırılmış şərtlər əsasında müqavilələr hazırlamaq.
  •    İstifadə olunan məhsulların keyfiyyətinə nəzarət: Alınan məhsulların keyfiyyətini yoxlamaq və hər hansı problemlə qarşılaşdıqda, təchizatçılarla əlaqə saxlamaq.
  •  Təchizat proseslərinin təkmilləşdirilməsi: Təchizat zəncirinin səmərəliliyini artırmaq üçün mövcud prosesləri analiz etmək və təkliflər irəli sürmək.
  • Tender komissiyasının işini təşkil etmək, tender sənədlər paketinin hazırlamalı, tender prosesini təşkil etməlidir.
  • Xarici satınalmaların təşkili və yerinə yetirilməsi.
  •    ERP Sistemi ilə İş: 1C ERP sistemi vasitəsilə satınalma və təchizat əməliyyatlarını idarə etmək, müvafiq məlumatları sistemə daxil etmək, təchizatçı ilə bağlı məlumatları yeniləmək, alış sifarişlərini və inventar məlumatlarını izləmək. ERP sistemindən istifadə edərək tədarük zəncirinin izlənməsi və analizi üçün müvafiq hesabatları hazırlamaq.

 

Tələblər

Təhsil pilləsi (minimum): Bakalavr (magistr dərəcəsi olması arzu olunandır)

Təhsil ixtisası: Maliyyə, iqtisadiyyat və ya biznesin təşkili və idarəedilməsi üzrə

İş təcrübəsi (minimum): Minimum 3 il ümumi iş təcrübəsi,

 

Dil bilikləri: Azərbaycan dili, Ingilis dili (Rus dili arzuolunandır)

 

Kompüter bilikləri: Microsoft office proqramları (əsasən Excel)

Digər zəruri tələblər: Beynəlxalq sertifikatların mövcudluğu arzuolunandır

 

VƏZİFƏNİN TƏLƏB ETDİYİ SƏRİŞTƏLİLİKLƏR:

  • Problem həll etmə bacarıqları;
  • Detallara diqqət;
  • Komandada işləmək bacarığı;
  • Analitik düşünmə bacarığı.

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
Sənayecihaz Elmi-İstehsalat Müəssisəsi
Sənayecihaz Elmi-İstehsalat Müəssisəsi

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:Satış
Son müraciət tarixi:2025-09-10
Vəzifə dərəcəsi:Aparıcı mütəxəssis
Elan paylaşılıb:8/1/2025

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram