Əmək qanunvericiliyi ilə müəyyən edilmiş qaydada kadr məsələlərinin rəsmiləşdirilməsini, o cümlədən Əmək müqavilələrinin bağlanması, dəyişikliklər və xitam edilməsi ;
· Əmrlərin, ərizələrin, arayışların və digər sənədlərin hazırlanması ( məzuniyyət, ezamiyyə,, işə qəbul, mükafat və s.) ;
· ƏMAS üzərində gündəlik əməliyyatların icrası;
· Tabellərin tərtib edilməsi;
· 1C proqramında gündəlik əməliyyatların icrası
· Sosial məzuniyyətlərə dair əməliyyatların icrası;
· Aylıq, rüblük statistika hesabatlarının verilməsi;
· İşçilər barədə məlumatların məlumat bazasına işlənilməsi, lazımi dəyişikliklərin daxil edilməsi Kadr sənədlərinin uçotunun aparılması;
Təhsil pilləsi (minimum): Bakalavr
Təhsil ixtisası: Sosial,hüquq vəya iqtisad üzrə olması məqsədə uyğundur
İş təcrübəsi (minimum): İnsan Resursları üzrə minimum 5 il
Dil bilikləri: Azərbaycan dili
Kompüter bilikləri: Peşəkar səviyyədə Microsoft office proqramları, ƏMAS, 1C
VƏZİFƏNİN TƏLƏB ETDİYİ SƏRİŞTƏLİLİKLƏR:


Vakansiyalar
Maaş müzakirəyə əsasən

Vakansiyalar
Maaş müzakirəyə əsasən

Xalq Bank
Maaş müzakirəyə əsasən

Unibank
Maaş müzakirəyə əsasən

Yelo Bank
Maaş müzakirəyə əsasən

Vakansiyalar
Maaş müzakirəyə əsasən

Vakansiyalar
Maaş müzakirəyə əsasən

Atəşgah Sığorta
Maaş müzakirəyə əsasən