• Şirkətin marketinq məlumat baza sisteminin inkişaf etdirilməsi
• Bazarda trendlərin, rəqiblərin və bazar payının analiz edilməsi
• Şirkətin ətraf mühitinin və daxili imkanlarının analiz edilməsi və yeni rəqabət üstünlüklərinin hazırlanması
• Marketinq sahəsində fəaliyyət planının hazırlanması
• Yeni məhsulların bazara daxil olunmasının təşkil edilməsi (yeni ideyalar,reklam,PR etmək bacarığı)
• Şirkət üzrə brend istifadəsinə nəzarət edilməsi
• Şirkətin PR və Reklam siyasətinin hazırlanması
• Reklam və PR sahəsində təbliğat kanallarının seçilmə kriteriyalarının hazırlanması
• Marketinq xərclərinin analizi və təkmilləşdirilməsi
İş qrafiki:
- Ali təhsil (müvafiq sahə üzrə)
- Rus və ingilis dili biliyi
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi
- Problem həll etmə bacarığı
- Yaradıcı, məsuliyyətli, kreativ olmalı, kollektivlə işləməyi bacarmalıdır.
Avromed
Qiymət müzakirəyə əsasən
Expressbank
Qiymət müzakirəyə əsasən
Yelo Bank
Qiymət müzakirəyə əsasən
Mətanət A
Qiymət müzakirəyə əsasən
Work.az
15 — 30
Agro Food Investments
Qiymət müzakirəyə əsasən
Xalq Bank
Qiymət müzakirəyə əsasən
Synergy Partnership
Qiymət müzakirəyə əsasən