- İşçi heyətinin effektiv işinin təşkili və idarə edilməsi
- Kassa sənədlərinə nəzarət etmək
- Şirkət tərəfindən tətbiq edilən satış siyasətinə riayət etmək
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların, sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsi
- Mağazanın büdcəsinin hazırlanması, xərclərə nəzarət etmək və optimallaşdırmaq
- 6 günlük / 09:00 – 18:00
- Ali təhsil
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi
-Stessə davamlılıq
-Yalnız Lənkəran ərazisində yaşayan namizədlərin müraciəti arzu olunandır.


Kontakt Home
Maaş müzakirəyə əsasən

Kontakt Home
Maaş müzakirəyə əsasən

Vakansiyalar
Maaş müzakirəyə əsasən

Kontakt Home
Maaş müzakirəyə əsasən

Vakansiyalar
Minimum 200

Avromed
Maaş müzakirəyə əsasən

Expressbank
Maaş müzakirəyə əsasən

Azərimed
400 — 600