work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • Rəsmi işçilər
  • Frilans işçilər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Vakansiyalar
  • Komplayens risklərinin idarə edilməsi üzrə mütəxəssis

Komplayens risklərinin idarə edilməsi üzrə mütəxəssis

35 baxış

Təsvir

  1. Bankdaxili proses və qaydaların ölkə qanunvericiliyinə və beynəlxalq standartlara uyğunluğunu qiymətləndirilmək;
  2. Bankın məhsul, xidmətlərinin eləcə də bankdaxili prosedur və qaydaların, biznes proseslərin ölkədaxili qayda və beynəlxalq standartlara uyğunluğu ilə bağlı rəy vermək və komplayens riskini ölçüb bildirmək;
  3. Bankın müştəri uyğunluğu prosedurlarında iştirak etmək, yerli və xarici qanunvericiliyə müvafiq şəkildə müştəri eyniləşdirilməsinin həyata keçirilməsinə nəzarət etmək;
  4. Daxil olmuş komplayens tələbləri ilə əlaqəli sorğuların cavablandırmasına nəzarət;
  5. ƏL/TMM sahəsi üzrə və FATCA-nı Bankda tətbiq etmək məqsədilə bankdaxili qaydaların və prosedurların hazırlanmasını və bu sahədə Bankın strukturlarının müvafiq əməkdaşlarının təlimini təşkil etmək;
  6. Bankın strukturlarından daxil olmuş sorğular üzrə requlyativ tələblərin pozulmasının və yaxud ziddiyyət təşkil etməsinin müəyyən edilməsi və onların aradan qaldırılması ilə bağlı rəy və təkliflərin hazırlanması.

Tələblər

  1. Tam ali hüquqi və ya iqtisadi təhsil;
  2. Komandada işləmək bacarığı;
  3. Məsuliyyətli, düzgün və etibarlı olmalı;
  4. Xarici dil – ingilis dili əla səviyyədə;
  5. MS Ofis proqramları, xüsusilə MS Ofis Excel və kompüter avadanlıqları ilə işləmə bacarığına malik olmalı;
  6. Analitik təhliletmə və analitik hesabat tərtib etmə bacarığı olmalı;
  7. Əmək funksiyalarının yerinə yetirilməsi üçün zəruri olan qanunvericilik aktlarını və digər aktları bilməli;
  8. 1 il bank təcrübəsinin olması (komplayens, korporativ hüquq və ya audit sahələrində iş təcrübəsi üstünlük təşkil edir) üstünlük təşkil edir.
  9. Lisenziya/Sertifikat: komplayens və audit sahəsində sertifikatların mövcudluğu üstünlükdür.

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
Xalq Bank
Xalq Bank

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:İnzibati
Son müraciət tarixi:2025-06-14
Vəzifə dərəcəsi:Mütəxəssis, Kiçik mütəxəssis
Elan paylaşılıb:5/28/2025

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram

Oxşar elanlar

Umico.az

Qaytarmalar və Keyfiyyətə Nəzarət Mütəxəssisi

Umico.az

69
5/26/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Umico.az

HSE Manager

Umico.az

58
5/26/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

AccessBank

Satınalma üzrə Mütəxəssis

AccessBank

149
6/19/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Kontakt Home

Daxili audit üzrə mütəxəssis

Kontakt Home

108
6/9/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Agrotrade Supply MMC

HR Specialist

Agrotrade Supply MMC

25
6/24/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Bank Respublika

Təlim və İnkişaf üzrə kiçik mütəxəssis

Bank Respublika

60
6/20/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Azərimed

Ofis işləri üzrə əməliyyatçı

Azərimed

28
6/24/2025

400 — 500

Agrarco

İnsan resursları və inzibati işlər üzrə təcrübəçi

Agrarco

96
5/28/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Bütün 1157 vakansiyanı gör