📍Qarabağ Universitetinin Klinikası
Təsvir
Vəzifə Öhdəlikləri:
- Xəstəxanada keyfiyyət idarəetmə sisteminin qurulması və inkişafının təmin edilməsi
- Beynəlxalq və yerli standartlara uyğun sənədlərin hazırlanmasına dəstək
- Xidmət keyfiyyətinin təhlili və təkmilləşdirmə təkliflərinin verilməsi
- Məmnuniyyət sorğularının keçirilməsi və nəticələrin analiz olunması
- Akreditasiya və sertifikasiya proseslərinə hazırlıq və sənədləşmə işləri
- Daxili auditlərin təşkili və nəticələrin təqdim edilməsi
- Keyfiyyət göstəricilərinin izlənməsi və hesabatların hazırlanması
- Bölmələrarası proseslərin standartlara uyğunluğunun təmininə dəstək
- Risklərin və səhvlərin analiz olunması, inkişaf yönümlü tədbirlərin təklif edilməsi
- Xarici yoxlamalar zamanı əlaqələndirmə funksiyasının yerinə yetirilməsi
Tələblər
Tələblər
- Menecment, ictimai səhiyyə və ya əlaqəli sahə üzrə Ali təhsil
- Xəstəxanalarda və ya səhiyyə müəssisələrində keyfiyyət idarəetməsi sahəsində minimum 3-5 il iş təcrübəsi
- İngilis dili: yazılı və şifahi formada sərbəst istifadə etmək bacarığı
- Beynəlxalq və milli standartlar üzrə təcrübə və sənədlərlə iş bacarığı
- Keyfiyyət idarəetməsi sahəsində (ISO, JCI, CQI və s.) aidiyyəti üzrə beynəlxalq və ya yerli sertifikatlar.
- Keyfiyyət sənədlərinin (prosedur, siyasət, təlimat və s.) hazırlanması, yayımlanması və dövri yenilənməsi üzrə təcrübə
- Daxili auditlərin təşkili, həyata keçirilməsi və nəticələrə əsasən tədbirlərinin planlaşdırılması sahəsində biliklər
- Klinik və inzibati risklərin dəyərləndirilməsi, hadisə araşdırması və təkmilləşdirmə planlarının hazırlanması bacarığı
- Məmnuniyyət sorğularının təşkili, məlumatların təhlili və hesabatların hazırlanması üzrə təcrübə
- Akreditasiya və sertifikasiya prosesləri üzrə sənədlərlə işləmək təcrübəsi
- Komanda ilə işləmək və struktur bölmələrə metodiki dəstək göstərmək bacarığı
- Təşkilatçılıq qabiliyyəti, analitik düşüncə və hesabatlılıq vərdişləri