• İstifadəçilərdən və daxili komandalardan daxil olan müraciətlərin qəbulu, qeydiyyatı və ilkin emalı;
• Sistemlərin işinə nəzarət və aşkarlanan insidentlər barədə operativ məlumatlandırma;
• Sadə texniki problemlərin diaqnostikası və həlli (şifrə sıfırlanması, giriş problemləri və s.);
• Daha mürəkkəb müraciətlərin müvafiq mütəxəssislərə yönləndirilməsi;
• Müraciət və insidentlərin düzgün qeydiyyatının aparılması;
• İstifadəçilərə yüksək səviyyədə xidmət göstərilməsi və dəstək proseslərin təkmilləşdirilməsində iştirak.
• İqtisadiyyat, maliyyə, informasiya texnologiyaları və ya əlaqəli sahələr üzrə ali təhsil;
• İstifadəçi və ya texniki dəstək sahəsində 1 ilə qədər təcrübə arzuolunandır;
• İT sistemləri və proqram təminatı haqqında əsas biliklər;
• Problemlərin həlli və istifadəçilərlə ünsiyyət bacarığı;
• Komandada işləmək, diqqətli və məsuliyyətli olmaq;
• Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, ingilis dilini texniki səviyyədə bilmək üstünlükdür.

Professional CV yaratmağa ehtiyacın var? Yeni funksionallığımız olan CV yarat vasitəsiylə bir neçə dəqiqəyə CV yarat!

Kapital Bank
Maaş müzakirəyə əsasən

PASHA Bank
Maaş müzakirəyə əsasən

OBA Market
Maaş müzakirəyə əsasən

Bank Respublika
Maaş müzakirəyə əsasən

Kontakt Home
Maaş müzakirəyə əsasən

PASHA Bank
Maaş müzakirəyə əsasən

Vakansiyalar
Maaş müzakirəyə əsasən

Vakansiyalar
Maaş müzakirəyə əsasən