work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
Menu
VakansiyalarTədbirlərXidmətlərBloqlarCV yarat
Yeni
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • İş axtaranlar
  • Frilanserlər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Vakansiyalar
  • Customer Support Team Lead

Customer Support Team Lead

Elanın vaxtı bitmişdir
333 baxış

We are looking for a highly motivated and experienced Customer Support Team Lead to manage and scale our support operations. The ideal candidate will be a proactive leader who can drive performance, ensure customer satisfaction, and improve processes. This position possesses excellent and empathetic service skills, maintains composure in difficult situations. We are a fast-growing SaaS company focused on delivering innovative QR Code solutions for global clients across various industries. You’ll work closely with other departments to improve processes, implement new tools, and represent the voice of the customer inside the company.

Job responsibilities:

-Lead and mentor a global team of customer support specialists.

-Foster a positive and collaborative team culture that emphasises accountability and a customer-centric approach.

-Develop and maintain an in-depth understanding of the platform's products, features, integration methods, and operational best practices.

-Create, update, and ensure the accuracy of customer-facing and internal support documentation.

-Work closely with product teams to share customer feedback, report bugs, and contribute to product improvement.

-Manage and resolve urgent and critical incidents, including ticket escalations and cross-functional issue resolution.

-Collaborate with internal teams such as product owners and developers to ensure timely and effective problem-solving.

-Participate in support team reporting and help optimize tools and processes for improved efficiency.

Skills and abilities:

-Experience in customer support, ideally in a technical or SaaS environment.

-Comfortable managing support services across multiple time zones.

-Strong English communication skills (speaking, reading, writing).

-Deep understanding of customer needs and commitment to service excellence.

-Ability to identify opportunities for innovation and process improvement based on feedback and data.

-Skilled in implementing tools and workflows to enhance support operations.

-Flexible and adaptive to evolving environments and changing priorities.

-Curious and analytical mindset with a drive for effective problem-solving.

-Strong cross-functional collaboration and feedback delivery skills.

What we offer?

-Dynamic work in a fast growing company

-Opportunity for development and advancement within the company

-Opportunity to achieve high level financial goals by making the product successful

-Centrally located and well equipped office (game & entertainment room,  napping beds etc.)

-Lunch, drinks, sweets and fruits are all provided by the company 

-Private health insurance

  

⏰Working hours:

We work 5 days a week from 10 a.m. to 7 p.m. in our office. (13:00-14:00 lunch time)

💰Salary: Competitive and negotiable based on experience and knowledge.

We look forward to receiving your application.

✅Please be advised that only shortlisted candidates will be invited to the further stages of the recruitment process.

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
📢 Yeni vakansiyaları sosial şəbəkələrdə də izləyin!
Afea Group
Afea Group

AFEA Group is a highly competitive niche web & software development and support agency. We specialize in developing interactive websites and improving software systems to grow your business and boost your ROI. Software development is a complex and expensive learning process. Let us handle the process so you can focus on expanding your business.

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:Xidmət
Son müraciət tarixi:2025-09-11
Vəzifə dərəcəsi:Menecer
Elan paylaşılıb:8/11/2025
Maaş müzakirəyə əsasən

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
📢 Yeni vakansiyaları sosial şəbəkələrdə də izləyin!

CV yarat

Professional CV yaratmağa ehtiyacın var? Yeni funksionallığımız olan CV yarat vasitəsiylə bir neçə dəqiqəyə CV yarat!

CV yaratVideo izlə
CV BannerCV Banner

Oxşar elanlar

Prime Cotton

Gözətçi (Şirvan)

Prime Cotton

Xidmət
Tam iş günü
330
11/2/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Vakansiyalar

Sürücü (Bakı, Şirvan, Mil müğam, Kürdəmir, Gəncə)

Vakansiyalar

Xidmət
Tam iş günü
765
11/2/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Prime Cotton

Gözətçi (Biləsuvar)

Prime Cotton

Xidmət
Tam iş günü
227
10/28/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Azərbaycan Dəmir Yolları

Anbar rəisi (Salyan)

Azərbaycan Dəmir Yolları

Xidmət
Tam iş günü
368
10/26/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Kontakt Home

Fəhlə (Naxçıvan anbarı)

Kontakt Home

Xidmət
Tam iş günü
52
11/17/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Yelo Bank

Xadimə ("Xalqlar" filialı)

Yelo Bank

Xidmət
Tam iş günü
356
10/22/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Vakansiyalar

Call Center Operator (Remote Job)

Vakansiyalar

Xidmət
Sərbəst
1899
10/27/2025

Minimum 600

Vakansiyalar

Оператор

Vakansiyalar

Xidmət
Tam iş günü
575
10/20/2025

Minimum 700

Bütün 404 vakansiyanı gör