Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis (Leznik & Co.)

144 baxış

Təsvir

  • Telefon, e-mail və whatsapp vasitəsi ilə müştərilərdən daxil olan bütün sorğuların cavablandırılması;
  • Sosial şəbəkələrdən daxil olan məlumata əsasən müştərilərlə əlaqənin saxlanılması və sorğuya əsasən müvafiq məlumatın verilməsi;
  • Müraciət edən bütün müştərilərin müvafiq məlumatlarının bazaya daxil edilməsi;
  • Potensial müştərilərlə ilkin satış mərhələsinin həyata keçirilməsi;
  • Mütəmadi olaraq bazada olan potensial müştərilər ilə əlaqənin saxlanılması;
  • Müştəriyə daha ətraflı məlumat vermək məqsədilə, müvafiq departament ilə əlaqələndirilməsi.

Tələblər

  • Ali təhsil;
  • Müvafiq sahədə bir ildən az olmayaraq iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan və Rus dillərini sərbəst bilmək;
  • Satış bacarığı;
  • Aktiv, məsuliyyətli, stressə davamlı, işində dəqiq, ünsiyyətcil;
  • Kompüter bilikləri: MS Office proqramları;
  • Təşkilatçılıq qabiliyyəti;
  • Zamanın idarə olunması və ünsiyyət/kommunikasiya bacarıqları.

 

Təqdim etdiyimiz iş şərtləri:

 

  • İş yeri: LANDAU School, Zabitlər parkı;
  • Stabil, gecikməyən əmək haqqı;
  • Mütəmadi təlimlər;
  • Professional karyera inkişafı üçün perspektiv;
  • İş qrafiki: 6 günlük iş rejimi. I - V günlər 10:00 - 18:00 aralığında (nahar fasiləsi daxil olmaqla), şənbə günləri isə 9:00 - 14:00 aralığı.
Landau Education Group
Landau Education Group

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:Xidmət
Son müraciət tarixi:2025-07-31
Vəzifə dərəcəsi:Kiçik mütəxəssis
Elan paylaşılıb:7/11/2025

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram

Oxşar elanlar

Bütün 441 vakansiyanı gör