· Kredit əməliyyatı iştirakçılarının mövcud gecikdirilmiş borclarının ödənilməsinə nail olmaq məqsədilə telefon danışıqlarının aparılması;
· gecikdirilmiş borclarla bağlı Banka müraciət etmiş müştərilərə məsləhətlərin verilməsi;
· gecikdirilmiş borcların yaranma səbəbinin müəyyən edilməsi;
· danışıqlar zamanı əldə edilən məlumatların sistemdə qeyd edilməsi;
· SOFT mərhələsinin müştərilərlə iş prosesində yaranan pretenziya və şikayətlərin həlli.
· Ali təhsil
· pretenziya/şikayətlərlə işləmək bacarığı;
· Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı;
· yaxşı ünsiyyət və komandada işləmək bacarığı;
· stressə davamlılıq;
· Azərbaycan və Rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı.
Umico.az
Qiymət müzakirəyə əsasən
Rabitəbank
Qiymət müzakirəyə əsasən
Rabitəbank
Qiymət müzakirəyə əsasən
Xalq Bank
Qiymət müzakirəyə əsasən
Yelo Bank
Qiymət müzakirəyə əsasən
Xalq Bank
Qiymət müzakirəyə əsasən
Umico.az
Qiymət müzakirəyə əsasən
Unibank
Qiymət müzakirəyə əsasən