• Müştəri təcrübəsini təkmilləşdirmək üçün yeni avtomatlaşdırma həllərinin tətbiq etmək.
• Təkrarlanan əməliyyatların avtomatlaşdırılması üçün RPA (Robotic Process Automation) və digər texnologiyalardan istifadə edilmək.
• Müxtəlif müştəri xidməti platformalarının (CRM, Chatbot, IVR və s.) effektiv inteqrasiyasını təmin etmək.
• Müştəri müraciətlərinin daha sürətli və effektiv cavablandırılması üçün self-service həllərinin yaradılmaq və inkişaf etdirmək.
• Müştəri xidməti göstəricilərini (FCR, AHT, Deflection Rate, Self-Service Usage və s.) təhlil edərək, səmərəliliyin artırılması üçün tədbirlər görmək.
· Avtomatlaşdırma və proseslərin optimizasiyası sahəsində iş təcrübəsi
· CRM, Chatbot, IVR kimi müştəri xidməti platformaları ilə işləmək və inteqrasiya aparmaq təcrübəsi
· Self-service həllərinin yaradılması və inkişaf etdirilməsi üzrə bilik və təcrübə
· Müştəri xidməti göstəricilərinin (FCR, AHT, Deflection Rate, Self-Service Usage və s.) təhlili bacarığı (arzuolunandır)
· IT komandaları ilə əməkdaşlıq və texniki tələblərin hazırlanması üzrə təcrübə
· Analitik düşüncə, nəticəyönümlü yanaşma və təşəbbüskarlıq
Computer Knowledge
Yelo Bank
Qiymət müzakirəyə əsasən
Atəşgah Sığorta
Qiymət müzakirəyə əsasən
İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi (IDDA)
Qiymət müzakirəyə əsasən
Rabitəbank
Qiymət müzakirəyə əsasən
Unibank
Qiymət müzakirəyə əsasən
Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyi (AYNA)
Qiymət müzakirəyə əsasən
İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi (IDDA)
Qiymət müzakirəyə əsasən
İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi (IDDA)
Qiymət müzakirəyə əsasən