• Müştəri təcrübəsini təkmilləşdirmək üçün yeni avtomatlaşdırma həllərinin tətbiq etmək.
• Təkrarlanan əməliyyatların avtomatlaşdırılması üçün RPA (Robotic Process Automation) və digər texnologiyalardan istifadə edilmək.
• Müxtəlif müştəri xidməti platformalarının (CRM, Chatbot, IVR və s.) effektiv inteqrasiyasını təmin etmək.
• Müştəri müraciətlərinin daha sürətli və effektiv cavablandırılması üçün self-service həllərinin yaradılmaq və inkişaf etdirmək.
• Müştəri xidməti göstəricilərini (FCR, AHT, Deflection Rate, Self-Service Usage və s.) təhlil edərək, səmərəliliyin artırılması üçün tədbirlər görmək.
· Avtomatlaşdırma və proseslərin optimizasiyası sahəsində iş təcrübəsi
· CRM, Chatbot, IVR kimi müştəri xidməti platformaları ilə işləmək və inteqrasiya aparmaq təcrübəsi
· Self-service həllərinin yaradılması və inkişaf etdirilməsi üzrə bilik və təcrübə
· Müştəri xidməti göstəricilərinin (FCR, AHT, Deflection Rate, Self-Service Usage və s.) təhlili bacarığı (arzuolunandır)
· IT komandaları ilə əməkdaşlıq və texniki tələblərin hazırlanması üzrə təcrübə
· Analitik düşüncə, nəticəyönümlü yanaşma və təşəbbüskarlıq
Computer Knowledge
Xalq Bank
Maaş müzakirəyə əsasən
Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyi (AYNA)
Maaş müzakirəyə əsasən
AZAL
Maaş müzakirəyə əsasən
Bank Respublika
Maaş müzakirəyə əsasən
AGA Group
Maaş müzakirəyə əsasən
Xalq Bank
Maaş müzakirəyə əsasən
Yelo Bank
Maaş müzakirəyə əsasən
OBA Market
Maaş müzakirəyə əsasən