work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
Menu
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • Rəsmi işçilər
  • Frilans işçilər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Vakansiyalar
  • Xidmətin inkişafı və müştəri təcrübəsi üzrə aparıcı mütəxəssis

Xidmətin inkişafı və müştəri təcrübəsi üzrə aparıcı mütəxəssis

499 baxış

Təsvir

  • Mövcud xidmətlərin təhlilini aparmaq, müştəri tələbləri və bazar tələblərinə uyğun olaraq inkişaf etdirilməsi üçün təkliflər irəli sürmək;
  • İstiqamət və prioritetlərə uyğun marketinq planlarını yaratmaq və həyata keçirmək;
  • Xidmət keyfiyyətini yüksəltmək üçün prosesləri optimallaşdırmaq;
  • Departamentin xidmət portfelini müştəri tələblərinə uyğun olaraq inkişaf etdirmək və yenilikçi yanaşmalar təqdim etmək;
  • Müştəri təcrübəsinin təhlilini aparmaq, müştəri məmnuniyyətini ölçmək və təkmilləşdirmək üçün strategiyaları inkişaf etdirmək;
  • Müştəri təsrübəsini yaxşılaşdırmaq məqsədilə xidmət əməliyyatlarını tənzimləmək və təkmilləşdirmək;
  • Müştəri təcrübəsi ilə bağlı məlumatların toplanması və təhlil edilməsi üçün müxtəlif üsulları tətbiq etmək;
  • Xidmət təqdimatını asanlaşdırmaq və müştəri məmnuniyyətini aparmaq üçün daxili prosedurları inkişaf etdirmək;
  • Marketinq və digər şöbələrlə əməkdaşlıq edərək xidmətin inkişafına və müştəri təcrübəsinin optimallaşdırılmasına dair strategiyaların hazırlanmasına kömək etmək;
  • Müştəri təcrübəsi ilə bağlı ƏSG-lərin izlənməsi və təhlil edilməsini həyata keçirmək;
  • Günlük/Həftəlik/Aylıq hesabatların hazırlanmasını təmin etmək;
  • Mövcud müştərilərlə ünsiyyətin keyfiyyətinin daha da yüksəldilməsinə nəzarət sahəsində tədbirlər görmək.

Tələblər

Təhsil pilləsi: Ali (müvafiq sahə üzrə)

Tələb olunan sahə üzrə əmək stajı: 2 il

Dil bacarıqları: İngilis, rus (yaxşı səviyyədə)

Rəqəmsal bacarıqlar: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook

Funksional səriştələr: Əməkdaşlıq, Təşəbbüskarlıq, Planlaşdırma, Kreativlik

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
Azərbaycan Dəmir Yolları
Azərbaycan Dəmir Yolları

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:Marketinq
Son müraciət tarixi:2025-07-09
Vəzifə dərəcəsi:Aparıcı mütəxəssis
Elan paylaşılıb:6/25/2025

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram

Oxşar elanlar

Atəşgah Sığorta

Rəqamsal marketinq üzrə mütəxəssis

Atəşgah Sığorta

129
6/4/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Mobil Group

Müştərilərlə Əlaqə üzrə koordinator

Mobil Group

152
6/3/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Kontakt Home

Mobiloqraf

Kontakt Home

452
6/24/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Kontakt Home

Məhsul üzrə menecer

Kontakt Home

197
6/2/2025

1200 — 1500

Work.az

Səsləndirmə ilə Reels videoların hazırlanması

Work.az

816
6/6/2025

15 — 30

Yelo Bank

Ünsiyyət üslubu (Tone of voice) üzrə baş mütəxəssis

Yelo Bank

155
6/17/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Yelo Bank

Müştəri təcrübəsinin idarəedilməsi üzrə Aparıcı mütəxəssis

Yelo Bank

100
6/17/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Kontakt Home

Məlumat bazası üzrə analitik

Kontakt Home

177
6/2/2025

1000 — 0

Bütün 805 vakansiyanı gör