Xidmətin inkişafı və müştəri təcrübəsi üzrə aparıcı mütəxəssis

572 baxış

Təsvir

  • Mövcud xidmətlərin təhlilini aparmaq, müştəri tələbləri və bazar tələblərinə uyğun olaraq inkişaf etdirilməsi üçün təkliflər irəli sürmək;
  • İstiqamət və prioritetlərə uyğun marketinq planlarını yaratmaq və həyata keçirmək;
  • Xidmət keyfiyyətini yüksəltmək üçün prosesləri optimallaşdırmaq;
  • Departamentin xidmət portfelini müştəri tələblərinə uyğun olaraq inkişaf etdirmək və yenilikçi yanaşmalar təqdim etmək;
  • Müştəri təcrübəsinin təhlilini aparmaq, müştəri məmnuniyyətini ölçmək və təkmilləşdirmək üçün strategiyaları inkişaf etdirmək;
  • Müştəri təsrübəsini yaxşılaşdırmaq məqsədilə xidmət əməliyyatlarını tənzimləmək və təkmilləşdirmək;
  • Müştəri təcrübəsi ilə bağlı məlumatların toplanması və təhlil edilməsi üçün müxtəlif üsulları tətbiq etmək;
  • Xidmət təqdimatını asanlaşdırmaq və müştəri məmnuniyyətini aparmaq üçün daxili prosedurları inkişaf etdirmək;
  • Marketinq və digər şöbələrlə əməkdaşlıq edərək xidmətin inkişafına və müştəri təcrübəsinin optimallaşdırılmasına dair strategiyaların hazırlanmasına kömək etmək;
  • Müştəri təcrübəsi ilə bağlı ƏSG-lərin izlənməsi və təhlil edilməsini həyata keçirmək;
  • Günlük/Həftəlik/Aylıq hesabatların hazırlanmasını təmin etmək;
  • Mövcud müştərilərlə ünsiyyətin keyfiyyətinin daha da yüksəldilməsinə nəzarət sahəsində tədbirlər görmək.

Tələblər

Təhsil pilləsi: Ali (müvafiq sahə üzrə)

Tələb olunan sahə üzrə əmək stajı: 2 il

Dil bacarıqları: İngilis, rus (yaxşı səviyyədə)

Rəqəmsal bacarıqlar: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook

Funksional səriştələr: Əməkdaşlıq, Təşəbbüskarlıq, Planlaşdırma, Kreativlik

Azərbaycan Dəmir Yolları
Azərbaycan Dəmir Yolları

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:Marketinq
Son müraciət tarixi:2025-07-09
Vəzifə dərəcəsi:Aparıcı mütəxəssis
Elan paylaşılıb:6/25/2025

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram

Oxşar elanlar

Bütün 526 vakansiyanı gör