Vəzifə öhdəlikləri:
- Müştərilərdən daxil olan zəngləri və müraciətləri cavablandırmaq
- Sistemdə yaranmış problemləri təyin etmək və məsələni uzaqdan həll etmək
- Problemin yerində baxılması tələb olunursa, servis komandasına yönləndirmək
- Gündəlik qeydiyyat və hesabatları aparmaq
- Müştəri məmnuniyyətini təmin etmək
Tələblər:
- Xanım namizədlər
- Ali təhsil (texniki sahədə olması üstünlükdür)
- Texniki sahədə ilkin biliklərin olması (avtomatlaşdırma, IT, və ya texniki sistemlər üzrə bilik arzuolunandır)
- Yaxşı ünsiyyət və danışıq qabiliyyəti
- Azərbaycan dilində səlis danışıq, rus/ ingilis dili biliyi üstünlükdür
- MS Office proqramlarında işləmə bacarığı
- Məsuliyyətli, punktual və komandada işləmə bacarığına malik olmaq
Müraciət üçün: 0775840700 nömrəsinə CV-lərinizi göndərə bilərsiniz