Təşkilati Risklərin İdarə Edilməsi üzrə Aparıcı Mütəxəssis
75 baxış
Təsvir
Beynəlxalq risk idarəetmə standartlarının (COSO, ISO 31000, Digital Operational Resilience Act (DORA) və s.) tətbiqində iştirak və uyğunluğun təmin edilməsi;
Rol matrislərinin hazırlanması, dəyişikliklərin qiymətləndirilməsi və risk əsaslı rəylərin təqdim edilməsi;
Yeni xidmət, məhsul və proseslərin hazırlanmasında risklərin erkən mərhələdə nəzərə alınması və risk baxımından qiymətləndirilməsi;
Risklərin idarə olunması üçün məlumat bazalarının qurulması, optimallaşdırılması və daimi təkmilləşdirilməsi;
Daxili normativ sənədlərə və onların dəyişikliklərinə dair risk yönümlü rəylərin verilməsi;
Risklərin vaxtında müəyyənləşdirilməsi, dəyərləndirilməsi və müvafiq struktur bölmələrlə effektiv kommunikasiya qurulması;
Risk mədəniyyətinin inkişaf etdirilməsi məqsədilə maarifləndirmə və təlim tədbirlərinin təşkili və ya onlarda iştirak;
RCSA (Risk və Nəzarət Özünü Qiymətləndirmə) prosesinin həyata keçirilməsində və koordinasiyasında iştirak;
Risk Reyestrinin və insidentlərin idarə olunması mexanizmlərinin tətbiqi və təkmilləşdirilməsində iştirak;
Tələblər
İqtisadiyyat, hüquq, maliyyə və ya digər müvafiq sahə üzrə ali təhsil;
Risklərin idarə edilməsi sahəsində (məsələn, ISO 31000, COSO, CERM, FRM və ya digər) beynəlxalq sertifikatların mövcudluğu üstünlük sayılır;
Risklərin müəyyənləşdirilməsi, qiymətləndirilməsi və idarə olunması üzrə nəzəri biliklər və praktiki bacarıqlar;
Müvafiq sahədə minimum 2-3 il peşəkar iş təcrübəsi;
Microsoft Office proqramlarında (xüsusilə Excel, PowerPoint) yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
Konfidensial və həssas məlumatlarla işləmə bacarığı ;
Daxili normativ sənədlərlə işləmə, proseslərin xəritələndirilməsi və sənədləşdirilməsi bacarıqları;
Dil bilikləri: Azərbaycan dili mükəmməl, ingilis və rus dilləri üzrə biliklər üstünlük sayılır.