📍Qarabağ Universitetinin Klinikası
Təsvir
- Klinikanın brend imicinin gücləndirilməsi üçün kommunikasiya strategiyalarının hazırlanması və icrası.
- Media ilə əlaqələrin idarə olunması, press-relizlərin hazırlanması, müsahibələrin təşkili.
- Daxili kommunikasiya materiallarının (elanlar, xəbərlər, məlumatlandırıcı posterlər) hazırlanması.
- Sosial media strateqiyasının hazırlanması və icrası.
- Platformalara uyğun kontent planlama, paylaşım və performans analizlərinin aparılması.
- Reklam kampaniyalarının (Facebook Ads, Google Ads) hazırlanması və monitorinqi.
- Çəkiliş üçün ssenari hazırlanması və iştirak.
- Sadə montaj işləri: qısa video çarxların montajı, subtitr əlavə edilməsi, vizual effektlər və animasiya elementləri.
- Klinikada gündəlik fəaliyyətləri əks etdirən kontentlərin yaradılması.
- Kontentin yaradılmasına, tədbirlərin təşkilinə, reklam işlərinə, kampaniyaların yaradılmasına, kopiraytinq və fəaliyyətin təhlilinə nəzarət edilməsi və zəruri hallarda iştirak etmək.
Tələblər
- Biznes, Marketinq, Kommersiya sahələrindən biri üzrə ali təhsil.
- Marketing sahəsi üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi.
- Səhiyyə sektorunda marketinq sahəsində praktiki təcrübəyə malik olmaq mühüm üstünlükdür.
- Müxtəlif səviyyələrdə maraqlı tərəflərlə qarşılıqlı əlaqə qurmaq bacarığı ilə güclü ünsiyyət və danışıqlar aparmaq bacarığı.
- Kreativ və yeni texnologiyalara dair qabaqcıl təcrübələrinin tədqiqatının aparılması bacarığı.
- Rəhbərlik qarşısında məlumatı effektiv şəkildə təqdim etmə bacarığı.
- Azərbaycan dili yüksək səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı, qrammatika və yazı üslubu üzrə mükəmməl bilik. Rus və ya İngilis dili üzrə sərbəst ünsiyyət bacarığı.
- “Multitasking” və təzyiq altında nəticələri təqdim etmək bacarığı.