İş axtar
İşçi tap
Haqqımızda
Əlaqə
FAQ
Menu
Vakansiyalar
Tədbirlər
Tapşırıqlar
Mentorlar
Şirkətlər
Xidmətlər
Bloqlar
Profil yarat
Daxil ol
Əsas səhifə
Vakansiyalar
Müştəri xidmətləri üzrə analitik (Müştəri Səsi)
Müştəri xidmətləri üzrə analitik (Müştəri Səsi)
195 baxış
Təsvir
Müştəri müraciətlərini və şikayətlərini müxtəlif kanallar vasitəsilə toplayaraq təhlil etmək və problemləri müəyyənləşdirmək
;
Müştəri məmnuniyyəti və müştəri xidməti göstəricilərini (CSAT, FCR, Transactional NPS, və s.) izləmək və təhlil etmək;
Analitik hesabatlar hazırlamaq və bu hesabatları mütəmadi olaraq rəhbərliyə təqdim etmək;
CRM və digər daxili sistemlərində müştəri xidməti çərcivısində formalaşan və toplanan məlumatların düzgünlüyünü və təhlilini təmin etmək;
Aparılmış təhlilə əsaslanaraq rəhbərlik üçün nəticələrin və təkliflərin hazırlanması
Tələblər
Analitika və ya müvafiq sahədə iş təcrübəsi;
Hesabatların və dashboard-ların hazırlanması üzrə bacarıqlar,
məlumatların vizuallaşdırılması bacarığı.
CRM sistemləri ilə işləmə bacarığı
Güclü analitik düşüncə və məlumatların düzgün təhlil edilmə qabiliyyəti
Excel proqramında yüksək səviyyədə biliklər (VLOOKUP, INDEX/MATCH, Pivot Tables və s.); BI alətləri ilə tanışlıq üstünlük hesab olunur
CSAT, FCR, NPS göstəricilərinin və müştəri şikayətlərinin təhlili sahəsində təcrübənin olması arzuolunandır
Azərbaycan və Rus dili biliyi
İmtiyazlar
Tibbi sığorta
Hibrid iş rejimi
Rəqabətə uyğun əmək haqqı və bonusdan yararlanmaq imkanı
Dostunla paylaş:
Şikayət et
Umico.az
Vakansiyanın detalları
Məşğulluq növü:
Tam iş günü
Ərazi:
Bakı
İş kateqoriyası:
Marketinq
Son müraciət tarixi:
2025-07-25
Vəzifə dərəcəsi:
Mütəxəssis
Elan paylaşılıb:
6/13/2025
1500 ₼ — 2000 ₼
Dostunla paylaş:
Şikayət et
Müraciət et