work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
Menu
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • Rəsmi işçilər
  • Frilans işçilər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Vakansiyalar
  • Müştəri Təcrübələri (CX) qrupunun Baş Mütəxəssisi

Müştəri Təcrübələri (CX) qrupunun Baş Mütəxəssisi

91 baxış

Təsvir

 ·       Müştərilərlə iş mərhələlərinin hazırlanması: əvvəldən sonuna qədər müştərilərlə iş mərhələlərinin hazırlanması, müxtəlif kanallar (filial, onlayn, mobil, sosial media, mağazadaxili və s.) vasitəsilə əsas əlaqə nöqtələrinin və qarşılıqlı əlaqələrin müəyyən edilməsi üçün maraqlı tərəflərlə əməkdaşlıq etmək;

·       Məlumatların təhlili: müştərilərin davranışı, üstünlükləri və zəif nöqtələr haqqında fikirlər toplamaq üçün müştəri məlumatlarından və analitik vasitələrdən istifadə edilməsi;

·       Zəif nöqtələrin müəyyən edilməsi: məlumatlardan, müştəri rəylərindən və ən məqbul sənaye təcrübələrindən istifadə edərək zəif nöqtələrin və təkmilləşdirmə sahələrinin müəyyən edilməsi;

·       Müxtəlif profilli komandalarla əməkdaşlıq: müştərilərin məmnuniyyət dərəcəsinin təmin edilməsi ilə bağlı təşəbbüsləri həyata keçirmək üçün marketinq, məhsulların inkişaf etdirilməsi, satış və məlumat qrupu daxil olmaqla, müxtəlif profilli komandalarla sıx əməkdaşlıq etmək;

·       Davamlı təkmilləşdirmə: əsas fəaliyyət göstəricilərinə nəzarət və davamlı təkmilləşdirmə imkanlarının müəyyən edilməsi.

Tələblər

·       Təhsil səviyyəsi və istiqaməti - Kommunikasiya, Biznesin İdarə Edilməsi, İqtisadiyyat və ya əlaqədar sahədə bakalavr təhsili;

·       İş təcrübəsi (il və/və ya sahə olaraq) - Müştərilərlə münasibətlərin idarə edilməsi (CRM) və ya əlaqəli sahələrlə bağlı vəzifələr üzrə 2-4 illik təcrübə;

·       Texniki səriştələr - CRM sistemlərinin uğurla tətbiqi və optimallaşdırılması sahəsində təcrübə; CRM texnologiyaları və əlaqəli alətlər üzrə bacarıq; Mürəkkəb CRM strategiyalarını və konsepsiyalarını müxtəlif maraqlı tərəflərə çatdırmaq bacarığı;

·       Yumşaq səriştələr - Güclü ünsiyyət və danışıqlar bacarığı, innovativ düşüncə və özünü inkişafı təbliğ etmək bacarığı. Güclü idarəçilik və komanda işi bacarığı;

·       Dil bilikləri - Azərbaycan dili (sərbəst), rus dili (sərbəst), ingilis dili (sərbəst);

·       Kompüter bilikləri - MS Office proqramları.

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
PASHA Bank
PASHA Bank

New heights. Together.

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:Marketinq
Son müraciət tarixi:2025-07-31
Vəzifə dərəcəsi:Baş mütəxəssis
Elan paylaşılıb:6/24/2025

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram

Oxşar elanlar

Aztelekom

Head of customer Success management section

Aztelekom

74
6/14/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Kontakt Home

Marketinq üzrə menecer

Kontakt Home

238
6/9/2025

1500 — 2000

AZAL

Məhsul üzrə analitik

AZAL

198
6/6/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Azərimed

Marketinq üzrə menecer

Azərimed

133
6/11/2025

1000 — 0

Baku Steel Company

Kiçik Marketinq mütəxəssisi

Baku Steel Company

417
6/17/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Azərbaycan Dəmir Yolları

Xidmətin inkişafı və müştəri təcrübəsi üzrə aparıcı mütəxəssis

Azərbaycan Dəmir Yolları

499
6/25/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Rabitəbank

Business Banking Məhsul sahibi

Rabitəbank

245
6/24/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Kontakt Home

Sosial media üzrə inzibatçı

Kontakt Home

272
6/2/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Bütün 805 vakansiyanı gör