📍 Balique 2023 Ltd MMC
- Əsas vəzifə öhdəlikləri
- Günlük satış mədaxillərinin yoxlanılması və sistemə daxil olunmasına kömək etmək;
- Kassa çeklərinin və qaimələrin düzgün toplanması və mühasibə təhvil verilməsi;
- Elektron qaimələrin (e-qaimə) hazırlanması və göndərilməsində mühasibə dəstək olmaq;
- Təchizatçılardan gələn sənədlərin düzgünlüyünü yoxlamaq (qaimə,);
- Bank ödənişlərini sistemdə qeyd etmək və bank çıxarışlarını mühasibə təqdim etmək.
Satış və anbar əməliyyatları
- Mağaza və anbar arasında daxil olan-çıxan malların uçotunu sistemdə (1C, Prospect ERP, Clopos və s.) daxil etmək;
- Günlük mal qalığının yoxlanmasına və inventarizasiyaya dəstək olmaq;
- Balıq və dəniz məhsullarının çəkilərinə uyğun qalığın düzgün düşməsinə nəzarət etmək;
- Anbar məsul şəxsləri ilə mal hərəkəti barədə koordinasiya aparmaq.
- Kassa əməliyyatları
- Kassa sənədlərinin (kassa mədaxil/məxaric orderləri) ilkin hazırlanması;
- Kassir ilə günlük nağd pul tutuşdurmasını həyata keçirmək;
- Kassa hesabatlarının sistemə düşməsində mühasibə dəstək olmaq
- Hesabatlılıq
- Gündəlik dövriyyə, qalıq və satış hesabatlarını mühasibə təqdim etmək;
- Rəhbərliyin tələb etdiyi sadə hesabatları hazırlamaq (Excel formatında);
- Mühasibat arxivinin (sənədlərin) səliqəli yerə yığılması və qorunması.
- Bilik və bacarıqlar