Uğurlu marketinq və reklam kampaniyaların aparılması və onların ideyadan icraya qədər həyata keçirilməsi;
Marketinq kommunikasiyası kampaniyalarının effektivliyinin ölçülməsi və hesabatların hazırlanması;
Ənənəvi medianın canlandırılması daxil olmaqla kommunikasiya planına icra edilməsi;
Brendin tanınmasının fəal şəkildə təşviq edilməsi məqsədilə marketinq planının/ tədbirlərinin hazırlanması; Marketinq kommunikasiyalarının effektivliyinin monitorinqi və hesabatı;
Sərgilərin və tədbirlərin planlaşdırılması, əlaqələndirilməsi və təşkil edilməsi;
Dizaynerlərlə işləyərək çap materialları, videolar, stendlər və s. kimi müvafiq marketinq materiallarının hazırlanması.
Tələblər
Təhsil səviyyəsi: Ali (Magistr);
Marketing sahəsi üzrə 3-5 il iş təcrübəsi;
Məlumatları aydın və anlaşıqlı şəkildə təqdimetmə və hesabat hazırlama bacarığı;
Problemi həll etmə, analitik düşünmə, komanda ilə işləmə bacarığı;
Yüksək yazılı və şifahi ünsiyyət qurmaq (kommunikasiya) bacarığı;
Danışıqların aparılması bacarığı;
Fikrini dəqiq, dolğun və özünə əminliklə təqdim etmə bacarığı, liderlik keyfiyyətləri;
Məlumatlar əsasında təhlil etmə və düzgün qərar vermə bacarığı;
Yeni bilik və bacarıqları özündə inkişaf etdirmək həvəsi;