work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
Menu
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • İş axtaranlar
  • Frilanserlər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Vakansiyalar
  • Maliyyə Menecmenti Departamentinin Uçot və büdcə proqnozlaşdırılması şöbəsinin Baş mütəxəssisi

Maliyyə Menecmenti Departamentinin Uçot və büdcə proqnozlaşdırılması şöbəsinin Baş mütəxəssisi

165 baxış

Təsvir

  • Maliyyə və ya iqtisadi ali təhsil;
  • Bankda iş təcrübəsi: 3-5 il;
  • MS Excel biliyi: mürəkkəb hesabatların hazırlanması, böyük həcmdə maliyyə məlumatlarının təhlili və düzgün nəticələr çıxarmaq üçün yüksək səviyyədə Excel bacarıqlarının olması;
  • SQL və Power BI bilikləri;
  • Mərkəzi Bankın elektron hesabat sistemləri ilə işləmə təcrübəsi;
  • Təşəbbüskarlıq və komandada işləmə bacarığı;
  • Sertifikatlar: ACCA, CFA (üstünlük verilir).

Tələblər

  • Mərkəzi Banka gündəlik, aylıq, rüblük və illik normativ hesabatların hazırlanıb təqdim edilməsi;
  • Menecment hesabatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi;
  • Tədiyyə balansı və qabaqcadan ödənişlər hesabatlarının hazırlanaraq aidiyyəti dövlət orqanına təqdim olunması;
  • Büdcənin mərhələli şəkildə hazırlanması (tarixi məlumatlara əsaslanaraq, sıfır əsaslı büdcələmə və s.);
  • Struktur bölmələrdən alınan büdcə məlumatlarının dəqiqlik və dolğunluq baxımından təhlil edilməsi, icmallaşdırılması və illik icmal büdcənin hazırlanmasında iştirak;
  • Büdcənin icrasına nəzarət və büdcədən kənara çıxmaların (variations) təhlili;
  • Hesabatlıq işinin optimizasiyası və təkmilləşdirilməsi: hesabatların avtomatlaşdırılması və rəqəmsallaşdırılması prosesində aktiv iştirak;
  • Vəzifə öhdəliklərindən irəli gələn digər vəzifələr.

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
ATB Bank
ATB Bank

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:Maliyyə
Son müraciət tarixi:2025-09-02
Vəzifə dərəcəsi:Mütəxəssis
Elan paylaşılıb:7/24/2025

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram