- İşçi heyətinin effektiv işinin təşkili və idarə edilməsi
- Kassa sənədlərinə nəzarət etmək
- Şirkət tərəfindən tətbiq edilən satış siyasətinə riayət etmək
- Sənədləşmə işinin aparılması, müvafiq qaydada cari əməliyyatların, hesabatların, sənədlərin tərtib edilməsi və məsul şəxslərə göndərilməsi
- Mağazanın büdcəsinin hazırlanması, xərclərə nəzarət etmək və optimallaşdırmaq
- 6 günlük / 09:00 – 18:00
- Ali təhsil
- Müvafiq sahə üzrə ən azı 3 il iş təcrübəsi
-Stessə davamlılıq
-Yalnız Balakən ərazisində yaşayan namizədlərin müraciəti arzu olunandır.
Umico.az
Qiymət müzakirəyə əsasən
Avromed
Qiymət müzakirəyə əsasən
Mətanət A
Qiymət müzakirəyə əsasən
Kontakt Home
Qiymət müzakirəyə əsasən
Kontakt Home
Qiymət müzakirəyə əsasən
Devdoping
300 — 500
Umico.az
Qiymət müzakirəyə əsasən
Xalq Bank
Qiymət müzakirəyə əsasən