İş axtar
İşçi tap
Haqqımızda
Əlaqə
FAQ
Menu
Vakansiyalar
Tədbirlər
Tapşırıqlar
Mentorlar
Şirkətlər
Xidmətlər
Bloqlar
Profil yarat
Daxil ol
Əsas səhifə
Vakansiyalar
Loyallıq İdarəsi/Biznesin inkişafı şöbəsi/Müştəri təcrübələri üzrə aparıcı mütəxəssis
Loyallıq İdarəsi/Biznesin inkişafı şöbəsi/Müştəri təcrübələri üzrə aparıcı mütəxəssis
121 baxış
Təsvir
Komandanın fəaliyyət istiqaməti üzrə məhsulun optimallaşdırılması və innovativləşdirilməsi üçün davamlı işlərin aparılması;
Loyallıq proqramının performansını və kampaniyaların effektivliyini izləmək məqsədilə hesabatların hazırlanması;
Müştəri loyallığı və məmnuniyyəti ilə bağlı trendləri müəyyən etmək üçün müştəri məlumatlarının təhlil edilməsi;
Məhsul üzrə tətbiq olunan yeni təşəbbüslərin və dəyişikliklərin müştərilərə təsirinin ölçülməsi;
Biznes tapşırıqlarına əsasən məlumatların təhlili, uyğun model və yanaşmaların tətbiqi;
Müştəri seqmentlərinin/alt-seqmentlərinin müvafiq məhsullar üzrə journey araşdırılması və təkliflərin hazırlanması;
Tətbiq olunmuş model və yanaşmaların izlənməsi və optimallaşdırılması.
Tələblər
Ali təhsil (Bakalavr dərəcəsi);
Müvafiq sahədə minimum 3 il;
Azərbaycan dili (C2 - Sərbəst), İngilis dili (C1 - Yaxşı), Rus dili (C1 - Yaxşı);
MS Office proqramları (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) - Əla səviyyədə;
SQL (MSSQL, T-SQL), Power BI, Python bilikləri;
Güclü ünsiyyət (yazılı və şifahi), danışıqlar aparma, problem həll etmə, komandada işləmə və təqdimat bacarıqları;
Müştəri təcrübələri (Customer Experience) üzrə sertifikatların olması üstünlükdür.
İŞ ŞƏRAİTİ:
İş qrafiki: 5 günlük (09:00-18:00);
İş yeri: Bakı şəhəri, Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu;
Dostunla paylaş:
Şikayət et
AZAL
Azərbaycan hava yolları
Vakansiyanın detalları
Məşğulluq növü:
Tam iş günü
Ərazi:
Bakı
İş kateqoriyası:
Marketinq
Son müraciət tarixi:
2025-08-24
Vəzifə dərəcəsi:
Aparıcı mütəxəssis
Elan paylaşılıb:
8/6/2025
Dostunla paylaş:
Şikayət et
Müraciət et