work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
Menu
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • İş axtaranlar
  • Frilanserlər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Vakansiyalar
  • Loyallıq İdarəsi/Biznesin inkişafı şöbəsi/Müştəri təcrübələri üzrə aparıcı mütəxəssis

Loyallıq İdarəsi/Biznesin inkişafı şöbəsi/Müştəri təcrübələri üzrə aparıcı mütəxəssis

121 baxış

Təsvir

  • Komandanın fəaliyyət istiqaməti üzrə məhsulun optimallaşdırılması və innovativləşdirilməsi üçün davamlı işlərin aparılması;
  • Loyallıq proqramının performansını və kampaniyaların effektivliyini izləmək məqsədilə hesabatların hazırlanması;
  • Müştəri loyallığı və məmnuniyyəti ilə bağlı trendləri müəyyən etmək üçün müştəri məlumatlarının təhlil edilməsi;
  • Məhsul üzrə tətbiq olunan yeni təşəbbüslərin və dəyişikliklərin müştərilərə təsirinin ölçülməsi;
  • Biznes tapşırıqlarına əsasən məlumatların təhlili, uyğun model və yanaşmaların tətbiqi;
  • Müştəri seqmentlərinin/alt-seqmentlərinin müvafiq məhsullar üzrə journey araşdırılması və təkliflərin hazırlanması;
  • Tətbiq olunmuş model və yanaşmaların izlənməsi və optimallaşdırılması.

Tələblər

  • Ali təhsil (Bakalavr dərəcəsi);
  • Müvafiq sahədə minimum 3 il;
  • Azərbaycan dili (C2 - Sərbəst), İngilis dili (C1 - Yaxşı), Rus dili (C1 - Yaxşı);
  • MS Office proqramları (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) - Əla səviyyədə;
  • SQL (MSSQL, T-SQL), Power BI, Python bilikləri;
  • Güclü ünsiyyət (yazılı və şifahi), danışıqlar aparma, problem həll etmə, komandada işləmə və təqdimat bacarıqları;
  • Müştəri təcrübələri (Customer Experience) üzrə sertifikatların olması üstünlükdür.

 

İŞ ŞƏRAİTİ:

 

  • İş qrafiki: 5 günlük (09:00-18:00);
  • İş yeri: Bakı şəhəri, Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportu; 

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
AZAL
AZAL

Azərbaycan hava yolları

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:Marketinq
Son müraciət tarixi:2025-08-24
Vəzifə dərəcəsi:Aparıcı mütəxəssis
Elan paylaşılıb:8/6/2025

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram