Vəzifə haqqında məlumat:
Şikayətlərin İdarəolunması şöbəsinin meneceri şirkət daxilində şikayətlər prosesinə nəzarət etmək üçün məsul olan şəxsdir. Onun əsas rolu iddiaların səmərəli, dəqiq və şirkət siyasətlərinə və qanuni qaydalara uyğun şəkildə işlənməsini təmin etməkdən ibarətdir.
Vəzifə öhdəliklər:
Nə təklif edirik:
Hər günün yeni bir çağırış olduğu dinamik və mehriban komandada işləməyə hazırsınızsa, sizi gözləyirik!
OBA Market
Maaş müzakirəyə əsasən
Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyi (AYNA)
Maaş müzakirəyə əsasən
Prime Cotton
Maaş müzakirəyə əsasən
Mətanət A
Maaş müzakirəyə əsasən
AZAL
Maaş müzakirəyə əsasən
Aztelekom
Maaş müzakirəyə əsasən
İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi (IDDA)
Maaş müzakirəyə əsasən
AccessBank
Maaş müzakirəyə əsasən