Vəzifə haqqında məlumat:
Şikayətlərin İdarəolunması şöbəsinin meneceri şirkət daxilində şikayətlər prosesinə nəzarət etmək üçün məsul olan şəxsdir. Onun əsas rolu iddiaların səmərəli, dəqiq və şirkət siyasətlərinə və qanuni qaydalara uyğun şəkildə işlənməsini təmin etməkdən ibarətdir.
Vəzifə öhdəliklər:
Nə təklif edirik:
Hər günün yeni bir çağırış olduğu dinamik və mehriban komandada işləməyə hazırsınızsa, sizi gözləyirik!
Unibank
Maaş müzakirəyə əsasən
Agrarco
Maaş müzakirəyə əsasən
Atəşgah Sığorta
Maaş müzakirəyə əsasən
Bank Respublika
Maaş müzakirəyə əsasən
Xalq Bank
Maaş müzakirəyə əsasən
PASHA Bank
Maaş müzakirəyə əsasən
PASHA Bank
Maaş müzakirəyə əsasən
Azərbaycan Dəmir Yolları
Maaş müzakirəyə əsasən