Vəzifə haqqında məlumat:
Şikayətlərin İdarəolunması şöbəsinin meneceri şirkət daxilində şikayətlər prosesinə nəzarət etmək üçün məsul olan şəxsdir. Onun əsas rolu iddiaların səmərəli, dəqiq və şirkət siyasətlərinə və qanuni qaydalara uyğun şəkildə işlənməsini təmin etməkdən ibarətdir.
Vəzifə öhdəliklər:
Nə təklif edirik:
Hər günün yeni bir çağırış olduğu dinamik və mehriban komandada işləməyə hazırsınızsa, sizi gözləyirik!
Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyi
Qiymət müzakirəyə əsasən
PASHA Property Management
Qiymət müzakirəyə əsasən
İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi
Qiymət müzakirəyə əsasən
PASHA Bank
Qiymət müzakirəyə əsasən
PASHA Bank
Qiymət müzakirəyə əsasən
Mətanət A
Qiymət müzakirəyə əsasən
Oven Food Bakery
Qiymət müzakirəyə əsasən
Sənayecihaz Elmi-İstehsalat Müəssisəsi
Qiymət müzakirəyə əsasən