· Bütün təqdim olunan sənədlərin sistemdə qeydiyyatının aparılması və ardıcılıq üzrə nəzarət etmək;
· Göndərilməli sənədlərin yenilənmiş qeydiyyatının aparmaq, qrafiki və statusuna nəzarət Verilmiş digər
müvafiq tapşırıqları yerinə yetirmək;
· Layihəni dəstəkləmək üçün sənəd nəzarəti və sənədləşdirmə təcrübələri üzrə müxtəlif bilik və təcrübəni
tətbiq edən peşəkar sənəd nəzarəti vəzifələrini icra etmək;
· Şirkət və layihələr üçün bütün sənədlərə nəzarət fəaliyyəti ilə məşğul olmaq;
· Məktubların, prezentasiyaların və digər müvafiq sənədləşdirmə işlərini yerinə yetirmək;
· İclasların təşkil etmək, protokolların hazırlamaq;
· Müştərilər, təchizatçılar və yerli hüquqi şəxslərlə əlaqə saxlayaraq müxtəlif məsələləri yerinə yetirmək;
· Biznesin idarə edilməsi məsələləri ilə əlaqədar xüsusi kömək göstərmək;
· İşçilərin davamiyyər cədvəllərini aparmaq;
Resant Hotels
Qiymət müzakirəyə əsasən
PASHA Bank
Qiymət müzakirəyə əsasən
Mətanət A
Qiymət müzakirəyə əsasən
Umico.az
Qiymət müzakirəyə əsasən
Mətanət A
Qiymət müzakirəyə əsasən
Shahdag Hotel Company
Qiymət müzakirəyə əsasən
Unibank
Qiymət müzakirəyə əsasən
Baku Steel Company
Qiymət müzakirəyə əsasən