work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • Rəsmi işçilər
  • Frilans işçilər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Vakansiyalar
  • Kateqoriya Meneceri

Kateqoriya Meneceri

70 baxış

Təsvir

  • Sağlamlıq kateqoriyasının inkişaf strategiyasını hazırlamaq və həyata keçirmək;
  • Bazarın, istehlak trendlərinin, mövsümi artımların və rəqabət mühitinin öyrənilməsi;
  • Assortiment matrisini formalaşdırmaq: lazım olan markalar, qiymət seqmentləri, eksklüziv təkliflər;
  • Rəqabətədavamlı qiymətləri təhlil etmək və müəyyənləşdirmək;
  • Təchizatçılar, markalar və əsas tərəfdaşlarla münasibətlər qurmaq, müqavilələr bağlamaq və ən yaxşı şərtləri əldə etmək (o cümlədən endirimlər və aksiyalar);
  • Əsas məhsul mövqelərinin mövcudluğunu təmin etmək və qalıqları izləmək;
  • Aksiyalar və mövzuya uyğun kampaniyalar başlatmaq;
  • Rəylərlə, reytinqlərlə və müştəri sualları ilə işləmək;
  • Kateqoriyanın əsas göstəricilərini yaxşılaşdırmaq: GMV, marjanlıq, dövriyyə, geri qaytarılmaların faizi, out-of-stock, mövsümi artımlar;
  • Marketinq, logistika, analitika və məhsul komandası ilə əməkdaşlıq etmək.

 

Tələblər

  • Sağlamlıq / FMCG / marketpleys sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
  • Sağlamlıq məhsulları və tənzimlənən məhsul xətləri haqqında biliklər;
  • Analitik bacarıqlar və Excel, BI sistemləri üzrə biliklər;
  • Elektron ticarət prosesləri və alətləri haqqında əsas biliklər;
  • Təchizatçılarla danışıqlar aparmaq və müqavilələrə nəzarət etmək təcrübəsi;
  • Marketinq, iqtisadiyyat, menecment və ya oxşar sahələr üzrə bakalavr təhsili;
  • Yaxşı ünsiyyət bacarıqları, təchizatçılarla uzunmüddətli münasibətlər qurma bacarığı;
  • Rus və ya ingilis dillərindən birini yaxşı səviyyədə bilmək (rus dili üstünlük təşkil edir).

İmtiyazlar

  • Rəqabətə uyğun əmək haqqı və bonusdan yararlanmaq imkanı
  • Hibrid iş rejimi
  • dinamik komanda
  • Tibbi sığorta

Dostunla paylaş:

Umico.az
Umico.az

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:Marketinq
Son müraciət tarixi:2025-07-20
Vəzifə dərəcəsi:Mütəxəssis
Elan paylaşılıb:6/10/2025

Dostunla paylaş:

Oxşar elanlar

Aztelekom

Head of Product Management section

Aztelekom

38
5/29/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Aztelekom

Məzmun üzrə mütəxəssis

Aztelekom

58
6/4/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

İctimai Televiziya və Radio Yayımları Şirkəti

Marketinq üzrə kiçik mütəxəssis

İctimai Televiziya və Radio Yayımları Şirkəti

123
6/13/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Facility Management Group

Rəqəmsal marketinq üzrə qrup rəhbəri

Facility Management Group

111
6/1/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

AZAL

Account manager

AZAL

89
6/6/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Azərimed

Məhsul üzrə menecer

Azərimed

339
5/24/2025

1600 — 2000

Atəşgah Sığorta

Rəqamsal marketinq üzrə mütəxəssis

Atəşgah Sığorta

54
6/4/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Yelo Bank

Məhsul Sahibi (Cards & Loyalty PO)

Yelo Bank

28
6/2/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Bütün 1060 vakansiyanı gör