work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • Rəsmi işçilər
  • Frilans işçilər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Vakansiyalar
  • Kateqoriya Meneceri

Kateqoriya Meneceri

84 baxış

Təsvir

  • Sağlamlıq kateqoriyasının inkişaf strategiyasını hazırlamaq və həyata keçirmək;
  • Bazarın, istehlak trendlərinin, mövsümi artımların və rəqabət mühitinin öyrənilməsi;
  • Assortiment matrisini formalaşdırmaq: lazım olan markalar, qiymət seqmentləri, eksklüziv təkliflər;
  • Rəqabətədavamlı qiymətləri təhlil etmək və müəyyənləşdirmək;
  • Təchizatçılar, markalar və əsas tərəfdaşlarla münasibətlər qurmaq, müqavilələr bağlamaq və ən yaxşı şərtləri əldə etmək (o cümlədən endirimlər və aksiyalar);
  • Əsas məhsul mövqelərinin mövcudluğunu təmin etmək və qalıqları izləmək;
  • Aksiyalar və mövzuya uyğun kampaniyalar başlatmaq;
  • Rəylərlə, reytinqlərlə və müştəri sualları ilə işləmək;
  • Kateqoriyanın əsas göstəricilərini yaxşılaşdırmaq: GMV, marjanlıq, dövriyyə, geri qaytarılmaların faizi, out-of-stock, mövsümi artımlar;
  • Marketinq, logistika, analitika və məhsul komandası ilə əməkdaşlıq etmək.

 

Tələblər

  • Sağlamlıq / FMCG / marketpleys sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
  • Sağlamlıq məhsulları və tənzimlənən məhsul xətləri haqqında biliklər;
  • Analitik bacarıqlar və Excel, BI sistemləri üzrə biliklər;
  • Elektron ticarət prosesləri və alətləri haqqında əsas biliklər;
  • Təchizatçılarla danışıqlar aparmaq və müqavilələrə nəzarət etmək təcrübəsi;
  • Marketinq, iqtisadiyyat, menecment və ya oxşar sahələr üzrə bakalavr təhsili;
  • Yaxşı ünsiyyət bacarıqları, təchizatçılarla uzunmüddətli münasibətlər qurma bacarığı;
  • Rus və ya ingilis dillərindən birini yaxşı səviyyədə bilmək (rus dili üstünlük təşkil edir).

İmtiyazlar

  • Rəqabətə uyğun əmək haqqı və bonusdan yararlanmaq imkanı
  • Hibrid iş rejimi
  • dinamik komanda
  • Tibbi sığorta

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
Umico.az
Umico.az

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:Marketinq
Son müraciət tarixi:2025-07-20
Vəzifə dərəcəsi:Mütəxəssis
Elan paylaşılıb:6/10/2025

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram

Oxşar elanlar

Xalq Bank

Marketinq mütəxəssisi

Xalq Bank

142
5/28/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Aztelekom

Məzmun üzrə mütəxəssis

Aztelekom

70
6/4/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

AZAL

Rəqəmsal Məzmun üzrə Mütəxəssis

AZAL

68
6/20/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Aztelekom

Rəqəmsal marketinq üzrə Baş mütəxəssis

Aztelekom

46
5/28/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Mobil Group

Müştərilərlə Əlaqə üzrə koordinator

Mobil Group

107
6/3/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Umico.az

Kateqoriya Meneceri

Umico.az

76
6/18/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Kontakt Home

Məhsul üzrə menecer

Kontakt Home

128
6/2/2025

1200 — 1500

Mətanət A

Marketinq tədqiqatları üzrə mütəxəssis

Mətanət A

218
6/6/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Bütün 1142 vakansiyanı gör