work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • Rəsmi işçilər
  • Frilans işçilər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Vakansiyalar
  • IT Help Desk Specialist

IT Help Desk Specialist

53 baxış

Təsvir

  • Serve as the first point of contact for customers seeking technical assistance over the phone, email or Jira system;
  • Perform remote troubleshooting through diagnostic techniques and pertinent questions;
  • Act as an escalation point for complex technical issues, providing resolution or coordinating with other IT departments as needed;
  • Determine the best solution based on the issue and details provided by customers;
  • Walk the customer through the problem-solving process;
  • Providing technical services for IT equipment (Hardware and Software);
  • Provide accurate information on IT products or services;
  • Provide methodological assistance to the employees of the Department;
  • Follow-up and update customer status and information;
  • Pass on any feedback or suggestions by customers to the appropriate internal team;
  • Mastering new computer technologies and applying them at work;
  • Identify and suggest possible improvements on procedures.

Tələblər

  • More than 1 years of experience in this position;
  • Proven experience as a help desk technician or other customer support role;
  • Good understanding of computer systems, mobile devices and other tech products;
  • Ability to diagnose and resolve basic technical issues;
  • Proficiency in Azerbaijani, excellent knowledge of English or Russian;
  • Excellent communication skills;
  • Customer-oriented and cool-tempered.

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
AccessBank
AccessBank

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:İT
Son müraciət tarixi:2025-06-15
Vəzifə dərəcəsi:Aparıcı mütəxəssis, Baş mütəxəssis, Mütəxəssis
Elan paylaşılıb:5/26/2025

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram

Oxşar elanlar

Umico.az

Avtomatlaşdırma və Proseslərin Optimizasiyası Mütəxəssisi

Umico.az

52
5/21/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Xalq Bank

İT məlumat bazasının idarə edilməsi üzrə mütəxəssis

Xalq Bank

96
6/2/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Expressbank

Proqram təminatının idarəedilməsi və dəstəklənməsi üzrə Mütəxəssis

Expressbank

62
6/17/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

OBA Market

Mobil proqramçı

OBA Market

51
6/12/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

AZAL

Kibertəhülkəsizlik üzrə Aparıcı Mütəxəssis

AZAL

59
6/13/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Rabitəbank

Bank proqramları məlumatlarının idarə edilməsi şöbəsinin rəisi

Rabitəbank

33
6/2/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

OBA Market

Texniki dəstək üzrə mütəxəssis

OBA Market

42
5/28/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Yelo Bank

BPM Developer (Middle/Senior)

Yelo Bank

39
6/2/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Bütün 1122 vakansiyanı gör