work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
Menu
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • İş axtaranlar
  • Frilanserlər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Vakansiyalar
  • İnsan Kapitalı üzrə Biznes Partnyor (Agile office)

İnsan Kapitalı üzrə Biznes Partnyor (Agile office)

144 baxış

Təsvir

  • İnsan Kapitalı strategiyasını biznes strategiyasına uyğunlaşdırmaq üçün departament rəhbərləri ilə əməkdaşlıq etmək və uyğun HR həlləri təklif etmək;
  • Biznes istiqaməti üzrə illik İnsan Kapitalı tsiklini idarə etmək (vəzifə və əməkhaqqı artımları, bonuslar, imtiyazlar və s.);
  • İşə qəbul, performans idarəetməsi, təlim və inkişaf, motivasiya sistemlərinin effektiv icrasına nəzarət etmək və onların təkmilləşdirilməsi üçün təkliflər vermək;
  • İnsan resurslarının idarə olunması ilə bağlı analitik təhlillər aparmaq və rəhbərliyə əsaslandırılmış təkliflər təqdim etmək;
  • Kadr ehtiyaclarını təhlil edərək istedadların cəlbi və idarə edilməsi strategiyalarını hazırlamaq;
  • Rəhbərlər və əməkdaşlarla daimi ünsiyyətdə olmaq, heyət idarəçiliyinə dəstək vermək və işçi məmnuniyyətini artıracaq tədbirlər həyata keçirmək;
  • İnsan Kapitalı üzrə metrikaları və trendləri analiz edərək HR strategiyasının inkişafı üçün yeni ideyalar təklif etmək;
  • Əməkdaşların motivasiyasını və inkişafını təmin edəcək layihələr hazırlamaq və həyata keçirmək;
  • İnsan Resursları prosedurlarının icrasına nəzarət etmək və onların təkmilləşdirilməsi üçün təkliflər vermək.

Tələblər

  • Ali təhsil;
  • HR sahəsində ən azı 3 il, HR Generalist və Recruiter rolunda minimum 1 il iş təcrübəsi, bank sektoru üstünlükdür;
  • Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilməli, ingilis dilini bilməsi arzuolunandır;
  • Əmək qanunvericiliyi tələbləri də daxil olmaqla, HR prinsipləri və praktikasının tətbiqi üzrə bilik və təcrübə;
  • Güclü liderlik bacarıqları, yüksək şəxsi hədəflər qoyma və müstəqil işləmək bacarığı;
  • Mükəmməl ünsiyyət və işgüzar münasibətlərin idarə edilməsi bacarığı;
  • Güclü analitik və strateji düşünmə bacarığı;
  • Vaxtın idarə edilməsi, təşkilatçılıq və prioritetləşdirmə bacarıqları;
  • HR sertifikatı üstünlükdür.

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
Unibank
Unibank

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:Maliyyə
Son müraciət tarixi:2025-08-01
Vəzifə dərəcəsi:Mütəxəssis
Elan paylaşılıb:7/20/2025

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram