NBCO Kredagro Helpdesk vakansiyasını elan edir.
Vəzifə və öhdəliklər:
- İstifadəçilərdən daxil olan texniki sorğuların qəbul edilməsi (telefon, e-mail və ya ticket sistemi vasitəsilə).
- Noutbuk, printer, skaner və digər İT avadanlıqlarındakı nasazlıqların ilkin diaqnostikası və aradan qaldırılması.
- Windows, MS Office və korporativ proqram təminatı üzrə ilkin texniki dəstəyin göstərilməsi.
- Şəbəkə bağlantısı, internet, VPN və daxili resurslara giriş problemlərinin araşdırılması və həll edilməsi.
- İstifadəçilərə parol bərpası, hesabların aktivləşdirilməsi və giriş hüquqlarının verilməsi.
- Müraciətlərin qeydiyyatı və icra vəziyyətinin izlənməsi (ticket sistemi və ya daxili jurnalla).
- Həll olunmayan texniki məsələlərin aidiyyəti üzrə 2-ci və ya 3-cü səviyyəli dəstək komandasına yönləndirilməsi.
- İT avadanlıqlarının inventarizasiyasının və qeydiyyatının aparılması.
- Yeni işçilər üçün iş mühitinin hazırlanması: kompüter, e-mail, giriş hüquqları, zəruri proqram təminatının qurulması.
- İstifadəçilərə texniki mövzularda qısa təlimlərin keçirilməsi və tövsiyələrin verilməsi.
Tələblər:
- İT sahəsində baza biliklər (hardware, software, şəbəkə əsasları).
- Ali və ya orta texniki təhsil (arzuolunandır).
- Windows əməliyyat sistemi və Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı.
- Texniki problemlərin analizi və həllinə yönəlik yanaşma.
- Yüksək ünsiyyət bacarığı, səbirli və məsuliyyətli olmaq.
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq; ingilis dili biliyi üstünlükdür.
Üstünlük sayılacaq:
- IT Helpdesk və ya texniki dəstək sahəsində iş təcrübəsi;
- Servis və ya ticket sistemləri (məsələn: OTRS, Zendesk, Jira və s.) ilə iş təcrübəsi;
- Aktiv, komandada işləmə bacarığı və öyrənməyə meyllilik.
Biz təklif edirik:
- Peşəkar inkişaf və karyera yüksəlişi imkanları
- Rəqabətqabiliyyətli əməkhaqqı
- Peşəkar mütəxəssislərdən ibarət komandada iş imkanı
İş şəraiti:
- İş qrafiki: (Bazar ertəsi - Cümə / Tam ştat)
- Azərbaycan Respublikası ƏM tələblərinə uyğun olaraq rəsmiləşdirilmə
- Korporativ nömrə və iş görüşmələri zamanı avtomobil ilə təmin edilmə
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini (əmək haqqı gözləntisini qeyd etməklə) Müraciət Et düyməsində göstərilən elektron poçt ünvanına Subject/Mövzu hissəsində vəzifənin adını (Helpdesk) qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.