work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
Menu
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • İş axtaranlar
  • Frilanserlər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Vakansiyalar
  • Girovların İdarə Edilməsi Şöbəsinin Mütəxəssisi

Girovların İdarə Edilməsi Şöbəsinin Mütəxəssisi

65 baxış

Təsvir

  • Əmlaklara baxış (ehtiyac olduqda) və yekun rəyin verilməsi də daxil olmaqla girovların qiymətləndirilməsinə nəzarət və icra olunması;
  • Qiymətləndirmənin vaxtında və yüksək keyfiyyətdə aparılması və icrası olunması;
  • SQO tərəfindən verilən qərarların icrasına nəzarət olunması (İcra olunmayan Qərarlar və Möhlətlər üzrə SQO-ya məlumat verilməsi);
  • Qiymətləndirilmə şirkətlərinə nəzarət edilməsi, idarə və müşahidə olunması;
  • Təminatların sığortalanmasına nəzarət (Sığortasız əmlaklarla bağlı məlumatların SQO-ya təqdim edilməsi);
  • Yarımillik əsasda vəya tələb edilən halda müəyyən edilmiş əmlak növü və tikinti xərci ilə bağlı bazar araşdırmasının olunması;
  • Requlyatorun və qanunvericiliyin tələbinə uyğun qiymətləndirilmənin həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;
  • Bankın Risk siyasətinə əsaslanaraq qiymətləndirmə prosesinin inkişaf etdirilməsi;
  • Girov Portfelinin idarə edilməsi ilə əlaqədar digər məsələlər (İH, KK, direktor və şöbə rəhbəri tərəfindən verilən bütün tapşırıqların yerinə yetirilməsi. Bankın digər departamentləri tərəfindən verilən icarə haqlarının qiymətləndirilməsi, tikinti xərclərinin hesablanması, qiymətləndirilmə təkliflərini nəzərdən keçirilməsi və icrası);
  • Komanda üzvlərinə risk mədəniyyətinin aşılanması və risklərin minimallaşdırılmasının öyrədilməsi.

Tələblər

  • Təhsil: Maliyyə və İqtisadiyyat üzrə ali təhsil;
  • Tələb olunan iş təcrübəsi: minimum 2 il;
  • Lisenziya / Sertifikat: Müxtəlif növ əmlakların qiymətləndirilməsi, BQS, ACCA FA, ACCA FR, ACCA FM, FMVA Business Valuation üzrə sertifikatların olmasına üstünlük verilir;
  • Xarici dillər: İngilis və ya Rus dili;
  • Kompüter bilikləri: MS Office, Excel, Word və s.;
  • Başqa tələblər: Daşınmaz əmlak, avadanlıqlar üzrə texniki biliklər, tikinti, əmlak bazarı, kəmiyyət üzrə araşdırma.

 

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
PASHA Bank
PASHA Bank

New heights. Together.

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:Maliyyə
Son müraciət tarixi:2025-09-01
Vəzifə dərəcəsi:Mütəxəssis
Elan paylaşılıb:8/3/2025

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram