work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • Rəsmi işçilər
  • Frilans işçilər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşci elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInInstagramWhatsAppFacebook
  • Əsas səhifə
  • Vakansiyalar
  • Gəlirlər üzrə mühasib (AR & Income Auditor)

Gəlirlər üzrə mühasib (AR & Income Auditor)

49 baxış

Təsvir

  • Otelin kredit siyasətini izləmək, tətbiq etmək və bütün qrup hesablarının imzalanmış müqavilələrə uyğunluğunu yoxlamaq.
  • Bütün hüquqi müştərilərin sənədlərini tam və vaxtında yeniləməklə düzgün qeydiyyatın aparılmasını təmin etmək.
  • Müştəri depozitlərinin, avans ödənişlərinin düzgün uçotunu aparmaq və lazımi hallarda bu məlumatları müvafiq şöbələrlə bölüşmək.
  • Gündəlik gəlir hesabatlarını hazırlamaq, POS və Front Office əməliyyatlarını yoxlamaq, şöbələr üzrə gəlir axınlarını analiz edərək düzgünlüyünü təsdiqləmək.
  • Banket, otaq dəyişiklikləri, fitness üzvlüyü, işçi və əyləncə çekləri kimi əlavə gəlir növlərini gündəlik auditə cəlb etmək.
  • Endirim və güzəşt əməliyyatlarını izləmək, təsdiq üçün müvafiq şöbə rəhbərlərinə təqdim etmək, qüvvəsini itirmiş çekləri yoxlamaq.
  • Qonaq folioları və POS çeklərini sistemə əsasən yoxlayaraq qonağa təqdim olunmasını təmin etmək.
  • Kredit kartı ödənişləri və kassir əməliyyatlarını gündəlik nəzarətdə saxlamaq, uyğunsuzluqları vaxtında aradan qaldırmaq.
  • Ayda iki dəfə kredit görüşləri üçün hesabat hazırlamaq, protokollar tərtib edərək rəhbərliyə təqdim etmək.
  • Yeni hüquqi hesablar yaratmaq, borclu şirkətlərin izlənməsi və hesabların bağlanması üzrə tədbirlər görmək.
  • Ay sonu bağlanış prosedurlarında iştirak etmək, gəlir sənədlərini düzgün arxivləşdirmək və istənilən audit zamanı təqdim olunmağa hazır vəziyyətdə saxlamaq.
  • Qrup rezervasiyaları üçün hesablamaları yoxlamaq, müqaviləyə uyğun olaraq otaq qiymətləri və əlavə xidmətlərin düzgün tətbiq olunduğuna əmin olmaq.
  • Qonaqların öz aralarında etdiyi dəyişikliklərin təsirini qiymətləndirmək və gəlir bölünməsində yarana biləcək uyğunsuzluqları düzəltmək.
  • Rezervasiya sistemində paketlərin dəyişdirilməsi zamanı ehtiyatlı olmaq və yalnız zəruri hallarda müdaxilə etmək.
  • Hər bir rezervasiyada xidmətlərin sayının düzgün qeyd olunmasına nəzarət etmək.
  • Sistemlərarası (OPERA, Micros və s.) inteqrasiyanı izləmək və məlumatların uyğunluğunu təmin etmək.
  • İdarəçilik üçün tələb olunan digər maliyyə hesabatlarını, aylıq təhlilləri və statistik rəqəmləri hazırlamaq.

 

Tələblər

§ Vaxtında işdə olmaq və gecikməyə yol verməmək.

§ Hər zaman müvafiq uniformanın geyilməsi və fərdi ad nişanının taxılması kimi öhdəlikləri yerinə yetirmək.

§ Xarici görünüş və gigiyena ilə bağlı ən yüksək standartları təmin etmək və otelin, habelə şöbənin şəxsi qulluq standartlarına riayət etmək.

§ Həmkarlar və bütün digər şöbələrlə normal iş münasibətlərini qoruyub saxlamaq.

§ Növbələrin effektli dəyişməsinin təmin edilməsi üçün yaxşı ünsiyyət saxlamaq və növbəni vaxtında qəbul etmək.

§ Otelin müəyyən edilmiş daxili qayda və təlimatları, xüsusən də yanğınsöndürmə, gigiyena, sağlamlıq və texniki təhlükəsizliklə bağlı siyasət və prosedurlarını başa düşmək və onlara ciddi riayət etmək.

§ Ölkənin qanunvericiliyinə riayət etmək.

§ Otelin ehtiyaclarına müvafiq olaraq tələb olunduqda, şöbədə hər hansı dəyişikliklərə reaksiya vermək.

§ Çevik olmaq və iş səlahiyyətləri çərçivəsində verilən göstərişlərə əsasən, digər müvafiq öhdəlik və vəzifələri yerinə yetirmək üçün öz vəzifə öhdəliklərini genişləndirmək, o cümlədən tələb olunduğu hallarda, digər şöbələrə və sahələrə keçmək, biznes ehtiyacları və qonaqlara xidmətlərin göstərilməsi ilə bağlı tələblərə cavab vermək.

§ Tələb olunduqda, təlim sessiyaları və toplantılarda iştirak etmək.

§ Təyin edilmiş digər müvafiq vəzifə və öhdəlikləri yerinə yetirmək.

§ Otelin Dəyərlərini nümayiş etdirmək və möhkəmləndirmək.

Dostunla paylaş:

Shusha Hotel Company
Shusha Hotel Company

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Şuşa, Bakı
İş kateqoriyası:Maliyyə
Son müraciət tarixi:2025-06-09
Vəzifə dərəcəsi:Mütəxəssis
Elan paylaşılıb:5/24/2025

Dostunla paylaş:

Oxşar elanlar

Azərpambıq ASK MMC

Mühasib

Azərpambıq ASK MMC

35
5/28/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Xalq Bank

Əməliyyat riski üzrə mütəxəssis

Xalq Bank

85
5/29/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Kontakt Home

Problemli kreditlər üzrə müfəttiş

Kontakt Home

49
5/31/2025

900 — 1100

Yelo Bank

Kiçik və orta biznes müştərilərinə xidmət üzrə mütəxəssis

Yelo Bank

28
5/8/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

ATB Bank

Bankda təcrübə proqramı + karyera şansı

ATB Bank

73
6/6/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

AccessBank

Müştərilərə Dəstək Mütəxəssisi

AccessBank

81
5/18/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Unibank

Maliyyə bazarı əməliyyatları üzrə Ekspert

Unibank

24
5/11/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Xalq Bank

Kassir

Xalq Bank

28
6/2/2025

Qiymət müzakirəyə əsasən

Bütün 1168 vakansiyanı gör