Texniki Service mərkəzinin xarici işlərin aparilması;
Təchizatçılar və servis partnyorları ilə maliyyə və müqavilə şərtlərinin idarə olunması;
Xarici və yerli müqavilələr bağlanması, servis proseslərinin (quraşdırma, diaqnostika, təmir, texniki baxış və s.) effektiv və standartlara uyğun aparılmasının təmin edilməsi;
Servis proseslərində yüksək keyfiyyət standartlarına nəzarət etməklə, müştəri məmnuniyyətinin artırılmasına və satışdan sonrakı texniki xidmətlərin tam və operativ şəkildə göstərilməsinə cavabdeh olmaq;
Servis mühəndisləri, texniki personal və digər əməliyyat işçilərinin idarə olunması;
Aylıq, rüblük və illik əməliyyat planlarının tərtib olunması və nəticələrin monitorinqi;
Daxil olan sorğuları araşdırıb tədarükçülərnən danışıb həll edilməsi;
Rəhbərliyə aylıq və illik hesabatların təqdim olunması;
Rəhbərlik tərəfindən təqdim olunmuş tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Tələblər
Ali təhsil (Maliyyə sahəsində);
Texniki Service sahəsində iş təcrübəsi arzuolunandır;
Azərbaycan, İngilis və Rus dili bilikleri səlist (yazılı ve danışıq);