· Manage and carry out procedures, have current knowledge of treatments, and ensure all treatments comply with current legislation and company standards
· Ensure client experience is proficient including bookings, payments and consultation cards
· Interact and communicate effectively with clients, members, team members, guests, and management team
· Ensure team works to meet department sales targets and ensure that sales are recorded accurately
· Manage customer feedback effectively to ensure issues or compliments are escalated to enable long-term improvements in products and services
· At least 1 year of experience in SPA
· Effective communication skills with guests and staff
· Proficient in Azeri and English, Russian is an advantage
Sheraton Baku Intourist
Maaş müzakirəyə əsasən
Baku Marriott Boulevard Hotel
Maaş müzakirəyə əsasən
THE MERCHANT BAKU
Maaş müzakirəyə əsasən
Shusha Hotel Company
Maaş müzakirəyə əsasən
AZAL
Maaş müzakirəyə əsasən
THE MERCHANT BAKU
Maaş müzakirəyə əsasən
THE MERCHANT BAKU
Maaş müzakirəyə əsasən
Shusha Hotel Company
Maaş müzakirəyə əsasən