· Banka daxil olan zənglərin cavablandırılması;
· Elektron poçt ünvanlarına daxil olan müraciətlərin cavablandırılması;
· Online Məsləhətçi vasitəsi ilə təqdim olunan sualların cavablandırılması;
· Müştərilərin bank xidmət və məhsulları haqda məlumatlandırılması və müştəri sorğusuna əsasən xidmət növünün müəyyən olunması, həmin xidmət üzrə ətraflı məlumatın təqdim olunması;
· Telefon zəngi əsasında kart sahiblərinə müəyyən xidmətlərin göstərilməsi;
· Görülən işlər üzrə hesabatların hazırlanması;
· Daxil olan şikayətlərin cavablandırılması üçün müvafiq tədbirlərin görülməsi.
· 5 iş günü və 2 istirahət günü (Sürüşkən qrafik)
· Ali təhsil;
· Müştəri ilə ünsiyyət qurma bacarığı;
· Şifahi və yazılı formada öz fikirlərini ifadə etmək bacarığı;
· Məsuliyyət, dəqiqlik, fəallıq;
· Kompyuter proqramları ilə istifadə bacarığı;
· Komandada işləmək bacarığı;
· Azərbaycan dili - mükəmməl, rus dili -mükəmməl, ingilis dili - yaşxı səviyyədə bilmək arzu olunandı;
· Stressə davamlılıq və kollektivdə işləmək bacarığı;
· Nəzakətlik, dəqiqlik;
· Peşəkar şəkildə fikirlərini ifadə etmək bacarığı.
· Bank sektorunda təcrübənin olması;
· Yüksək qavrama və öyrənmə qabiliyyəti.
PASHA Property Management
Maaş müzakirəyə əsasən
İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi (IDDA)
Maaş müzakirəyə əsasən
AZAL
Maaş müzakirəyə əsasən
Prime Cotton
Maaş müzakirəyə əsasən
Umico.az
Maaş müzakirəyə əsasən
Azərbaycan Dəmir Yolları
Maaş müzakirəyə əsasən
Shusha Hotel Company
Maaş müzakirəyə əsasən
Sənayecihaz Elmi-İstehsalat Müəssisəsi
Maaş müzakirəyə əsasən