work.az
İş axtarİşçi tap
HaqqımızdaƏlaqəFAQ
VakansiyalarTədbirlərTapşırıqlarMentorlarŞirkətlərXidmətlərBloqlar
Profil yaratDaxil ol
Work.az

+994 (51) 421 21 07

[email protected]

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
Saytda hər-hansısa səhv tapdınız?

Sizin rəyiniz bizim üçün önəmlidir

Tezliklə, mobil tətbiqimizi yüklə

iOS & Android üçün istifadəyə veriləcəkdir

İş axtarıram

  • Vakansiyalar
  • Tapşırıqlar
  • Şirkətlər
  • Mentorluq
  • Tədbirlər
  • Bloqlar
  • İş elanları

İşçi axtarıram

  • Rəsmi işçilər
  • Frilans işçilər
  • Xidmətlər
  • Şirkətlər
  • İşçi elanları

Əlavə

  • Haqqımızda
  • Əlaqə
  • FAQ

Razılıq

  • Məxfilik siyasəti
  • Şəxsi məlumatların emalına razılıq

© work.az. Bütün hüquqlar qorunur.

LinkedInLinkedInInstagramInstagramWhatsAppWhatsAppFacebookFacebook
  • Əsas səhifə
  • Vakansiyalar
  • Beynəlxalq əməkdaşlıq üzrə baş mütəxəssis

Beynəlxalq əməkdaşlıq üzrə baş mütəxəssis

47 baxış

Təsvir

  • Agentliyin beynəlxalq əlaqələrinin bütün istiqamətlər üzrə inkişafını təmin etmək və genişləndirmək, beynəlxalq əməkdaşlıq imkanlarını artırmaq.
  • Ölkədaxili və beynəlxalq səviyyədə keçirilən tədbirlərdə, konfranslarda və forumlarda müvafiq sahələr üzrə Agentliyin maraqlarını qoruyaraq təmsilçilik etmək.
  • Agentliyin rəhbərliyinin iştirak edəcəyi beynəlxalq tədbirlər və xarici səfərlər üçün hazırlıq işlərini həyata keçirmək, eləcə də Agentlik əməkdaşlarının xidməti ezamiyyə ilə bağlı məsələlərin əlaqələndirilməsi.
  • Şöbəyə daxil olan məktub və müraciətlərə qanunvericiliyə uyğun olaraq müəyyən olunmuş qaydada və müddətdə baxılmasını təmin etmək, cavabların hazırlanmasında iştirak etmək.
  • Azərbaycan yük və sərnişin daşıyıcılarının iştirak etdiyi beynəlxalq bazarları təhlil etmək, bu sahələrdə mövcud vəziyyəti araşdırmaq və inkişaf istiqamətləri ilə bağlı təkliflər hazırlamaq.
  • Şöbənin iş planı və görülmüş işlər haqqında dövrlər üzrə hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək.

Tələblər

  • İqtisadiyyat, beynəlxalq əlaqələr, biznesin idarə edilməsi, Beynəlxalq logistika və ya oxşar sahələrdə ali təhsil;
  • Beynəlxalq əlaqələr və biznesin inkişafı sahəsində əlavə kurslar, sertifikatlar, MBA və ya digər yüksək təhsil proqramları üstünlük təşkil edir;
  • Kommersiya, texnologiya və korporativ biznes istiqamətləri üzrə strateji tərəfdaşlıq, diplomatiya, marketinq, logistika, nəqliyyat və ya əlaqəli sahələrdə ən azı 5 il iş təcrübəsi;
  • Səlis Azərbaycan dili, rus dili (C2 səviyyədə) və ingilis dil (minimum B2 səviyyədə);
  • Ofis proqramları üzrə biliklər : MS Office (Excel, Word, PowerPoint);
  • Əməkdaşlıq sahələrini strateji baxımdan idarə etmək və inkişaf etdirmək bacarığı;
  • Effektiv yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları, yerli və beynəlxalq tərəfdaşlarla əlaqələr qurma qabiliyyəti;
  • Yüksək təhlil, analiz və tədqiqat bacarığı.

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram
Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyi (AYNA)
Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyi (AYNA)

Vakansiyanın detalları

Məşğulluq növü:Tam iş günü
Ərazi:Bakı
İş kateqoriyası:Marketinq
Son müraciət tarixi:2025-06-23
Vəzifə dərəcəsi:Baş mütəxəssis
Elan paylaşılıb:5/29/2025

Dostunla paylaş:

whatsapptelegram

Oxşar elanlar

İctimai Televiziya və Radio Yayımları Şirkəti

Marketinq üzrə kiçik mütəxəssis

İctimai Televiziya və Radio Yayımları Şirkəti

135
6/13/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi (IDDA)

Sosial media və müştəri əlaqələri üzrə mütəxəssis

İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyi (IDDA)

174
5/30/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Kontakt Home

Sosial media üzrə inzibatçı

Kontakt Home

160
6/2/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Umico.az

CRM Manager

Umico.az

112
6/2/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Aztelekom

Məzmun üzrə mütəxəssis

Aztelekom

61
6/4/2025

Maaş müzakirəyə əsasən

Umico.az

Tərəfdaş dəstəyi və əməliyyatlar üzrə mütəxəssis

Umico.az

23
6/13/2025

700 — 0

Umico.az

Müştəri xidmətləri üzrə analitik (Müştəri Səsi)

Umico.az

76
6/13/2025

1500 — 2000

Azərimed

Marketinq üzrə menecer

Azərimed

31
6/11/2025

1000 — 0

Bütün 1122 vakansiyanı gör